April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۷۲۷
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
0
استاندار تهران با تاکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش می‌کند.

حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری با بیان اینکه روز جهانی قدس در سال جاری با جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها مقارن شده است، گفت: امروز صهیونیست‌ها سرپنجه‌های خونین خود را به دنیا نشان داده اند و با کودک کشی، مادرکشی و انسان کشی تلاش می‌کنند، که وجود نحس خود را به دنیا اثبات کنند.

فخاری ادامه داد: متأسفانه حامیان این جنایات وحشیانه نیز ابایی از حمایت آشکار از این جنایات ندارند.

استاندار تهران گفت: امسال در روز جهانی قدس شاهد عدم حضور شهید سردار «محمد زاهدی»، شهید سردار «محمدهادی حاجی رحیمی»، شهید سردار «حسین امیرالله» و تنی چند از مستشاران عزیز و شهید ایرانی حاضر در سوریه هستیم، که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سرزمین‌هایی فراتر از ایران اسلامی تلاش کردند و دل در گرو آزادی فلسطین داشتند.

وی با بیان اینکه امسال همه ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از رژیم غاصب صهیونیست ابراز انزجار خواهیم کرد، گفت: باید اثبات کنیم، جهان اسلام در کنار هم است و با آگاهی و بصیرت لازم برای آزادی انسان‌ها تلاش خواهد کرد و شروع این کار نیز از بین بردن رژیم غاصب اسرائیل است.

نماینده عالی دولت در استان تهران خطاب به حامیان رژیم اشغالگر قدس گفت: بدانید، اکنون زمان سقوط و از بین رفتن این رژیم غاصب فرا رسیده است و به زودی شاهد آزادی سرزمین فلسطین خواهیم بود و فلسطینیان خواهند توانست، در سرزمین مادری خود مستقر شده و شرافتمندانه به زندگی بپردازند.

فخاری گفت: آزادی خواهان دنیا از هیچ چیز برای دفاع از شرافت مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و آن روز دیر نخواهد بود.

استاندار تهران در ادامه ضمن دعوت از همه هموطنان خصوصاً مردم استان تهران برای حضور در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: با توجه به گزارشات واصله، هماهنگی‌ها و تدابیر لازم با تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی انجام و تمهیدات ضروری برای تردد و سهولت در جابجایی مردم از نقاط مختلف به مسیر‌های راهپیمایی اندیشیده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: