April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
موسی رضایی بر حرکت در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد
کد خبر: ۴۱۱۷۷۲
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
0
موسی رضایی بر حرکت در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد وو گفت: بیمه البرز در مسیر تحقق شعار سال با تمام توان حرکت می کند.

ریل گذاری بیمه البرز در مسیر ولایتمداری

روال مدیریت بر دستگاهها و بنگاههای اقتصادی، سیاستگذاری در ابتدای سال است. مدیران با توجه به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داده، آینده را پیش بینی می کنند و برای سال آینده سیاستگذاری می کنند. نکته مهم اینجاست که کشور باید بر یک محور کلی حرکت کند، محوری که از سوی سیاستگذاران کلان کشور مطرح می شود و اداره کشور باید بر مبنای آن باشد.

سیاستگذاری کلان

مهمترین سیاستگذاری کلان کشور، از سوی رهبر انقلاب در نامگذاری سال صورت می گیرد. با نگاهی به نامگذاری های سال، متوجه تنوع آنها می شویم، اما در سالهای اخیر وضعیت اقتصاد به اندازه ای آشفته است، که رهبر انقلاب بر مباحث اقتصادی و تولید تاکید کرده اند که امسال نیز عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم " انتخاب شد.

تنوع مباحث اقتصادی

مباحث اقتصادی در بخشهای گوناگون صنعت، کشاورزی و خدمات قابل تقسیم است که البته تمامی این بخشها به صورت مستقیم و غیر مستقیم به یکدیگر ارتباط دارند. اما رهبر انقلاب سالهاست تولید را در نامگذاری سالهاست می گنجانند و از آن به عنوان محوری کلیدی یاد می کنند. اگرچه به نظر می رسد بخش خدمات نسبت به صنعت و کشاورزی جایگاه پایین تری داشته باشد، اما آنچه به صورت کلان اتفاق می افتد، ارتباط گسترده تمامی بخشها با یکدیگر است.

وابستگی همه بخشها به خدمات

واقعیت این است که بخش خدمات در روان کردن بخش تولید نقش بسزایی دارد. اینکه گمان کنیم تولید فقط در بخش صنعت و کشاورزی واقع می شود، درست نیست، چرا که تولید در بخش خدمات به صورت جدی تری صورت می گیرد و بسیاری از تولیدات بخش خدمات، تاثیرات مستقیمی بر دیگر بخشها دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیریت آینده نامعلوم با شوکا بیمه البرز


اهمیت بیمه ها

یکی از مهمترین بخشهای تولید، بیمه ها هستند. بیمه ها با قدرتی که در مدیریت ریسک دارند، باعث می شوند تولید با اطمینان بیشتری به مسیر خود ادامه دهد. تولید در بخش های گوناگون صنعت، کشاورزی، معدن و... با چالشهای جدی رو به رو هستند که در قالب حوادث طبیعی یا کارگاهی یک بنگاه اقتصادی را تهدید می کند. به همین دلیل تولید وابستگی شدیدی به بیمه دارد. برای اثبات این ادعا کافی است به عددهای بزرگی توجه کنیم که در قالب خسارت به کشاورزان و صنعتگران پرداخت شده است.

بیمه البرز در مسیر نامگذاری سال

بدلیل اهمیتی که بیمه ها دارند، باید برای نقش افرینی خود، برنامه ریزی داشته باشند که البته باید این سیاستگذاری همسو با اهداف کلان نظام باشد. از آنجا که بیمه البرز نقش تعیین کننده ای در مدیریت ریسک دارد، مدیرعامل بیمه البرز پیشرفت این شرکت را در گرو حرکت در مسیر شعار سال دانست.موسی رضایی میرقائد گفت: به همت و با عزم بلند و راسخ خانواده بیمه البرز در سال 1402 مجموعه اقداماتی حاصل شد که نتیجه آن سربلندی این شرکت در صنعت بیمه و به تبع آن کمک به رشد اقتصادی در این صنعت بود.

رکوردهای مثال زدنی

مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به رکوردهای ثبت شده بیمه البرز در سال گذشته گفت: عملکرد بیمه البرز به اندازه ای مثبت بوده که رکوردهای چشمگیری را بر جای گذاشت. رضایی میرقائد به تشریح اهداف و برنامه های پیش رو در سال جدید پرداخت و گفت: آنچه امسال به عنوان منشور حرکتی بیمه البرز تعیین شده، حرکت در مسیر تحقق شعار سال است و بیمه البرز نیز در این راستا با ارائه طرح هایی همچون بیمه های زندگی پروژه محور و مستمری و با هدف حمایت از تولید، آن هم با مشارکت مردم گام برمی دارد.

تداوم رکوردشکنی های گذشته

از آنجا که عملکرد بیمه البرز در سال گذشته چشمگیر و تاثیرگذار بوده، موسی رضایی از تداوم برنامه های سال 1402 در سال جاری خبر داد و گفت: استراتژی سال جدید بیمه البرز همچنان تمرکز بر فروش بیمه های زندگی خواهد بود و در کنار آن توانمندسازی شبکه فروش با آموزش های مستمر، بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت نخبگان در فرآیند هوشمندسازی و شناسایی ظرفیت های جدید بازار، در دستور کار است.

شیرینی موفقیت ها

برای مدیریت یک مجموعه خاطراتی باقی می ماند که گذشته را دلنشین و اینده را امیدوار کننده رقم می زند. مدیرعامل بیمه البرز نیز در خصوص شیرین ترین خاطره سال گذشته گفت: آنچه در گذشته کام خانواده بزرگ بیمه البرز را شیرین کرد، موفقیت ها و دستاوردهای پی در پی شرکت به ویژه در حوزه فروش بیمه های زندگی بود و این کام با استمرار موفقیت ها در سال جدید و حرکت در مسیر شعار سال به عنوان یک شعار راهبردی، شیرین تر هم خواهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: