April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۸۳۸
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپرساعتی جدید سامسونگ با توان ۲۵ وات و قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی شد.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی جدید سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی جدید خود را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به‌طور رسمی در بازار چین عرضه کرد. قیمت پاوربانک جدید سامسونگ، ۲۴۹ یوان (حدود ۳۴ دلار) است و برای پیش‌خرید در فروشگاه JD.com فهرست شده. پاوربانک مورد بحث در رنگ بژ از ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) وارد بازار خواهد شد.

براساس گزارش SamNews ۲۴، پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ از مواد بازیافتی دارای گواهی UL ساخته شده که شامل ترکیبی از ۶٫۸ درصد مواد بازیافتی است و به کاهش انتشار کربن و محافظت از منابع طبیعی کمک می‌کند.

پاوربانک سامسونگ با ابعاد ۱۴۸ در ۷۲ در ۱۶٫۴ میلی‌متر و وزن ۲۲۲ گرمی، طراحی جمع‌وجور دارد و گزینه‌ای مناسب برای حمل است. این پاوربانک با بهره‌مندی از دو پورت USB-C و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم، شارژ سه دستگاه را به‌طور هم‌زمان ممکن می‌کند.

توان شارژ بی‌سیم پاوربانک مورد بحث حداکثر ۷٫۵ وات است. این محصول برای شارژ انواع دستگاه‌های سازگار از جمله گوشی سامسونگ، ساعت هوشمند سامسونگ و هدفون سامسونگ مناسب است. توان خروجی پاوربانک هنگام شارژ یک دستگاه از طریق پورت USB-C، حداکثر به ۲۵ وات می‌رسد.

بهترین پاوربانک‌های فست شارژ [بهمن ۱۴۰۲]سامسونگ پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی جدید خود را در کنار پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی، برای پررنگ‌تر کردن حضورش در بازار پاوربانک‌های چین عرضه می‌کند. هر دو پاوربانک در فهرست بهترین پاوربانک‌های بازار قرار می‌گیرند.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: