April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۱۰۱
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
0
شرکت چادرملو با تولید ۶۳۲,۷۵۵ تن فولاد در شش ماهه دوم و ۱,۱۹۰,۷۱۴ تن در سال، رکورد تولید سالیانه خود را جابجا کرد و ادامه‌دهنده روند رکوردشکنی‌های خود از سال ۱۳۹۶ تاکنون بود.

تداوم موفقیت‌های چادرملو در تولید فولاد

فولاد چادرملو در سال ۱۴۰۲ موفق شد هفت رکورد جدید را کسب و در کارنامه افتخارات سال ۱۴۰۲ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ثبت نماید : این شرکت موفق شد رکورد تولید ماهیانه را با تولید ۱۱۴,۰۸۷ تن فولاد به ثبت برساند. همچنین، رکورد تولید روزانه با تولید ۵,۵۵۵ تن فولاد شکسته شد.

در اقدامی بی‌سابقه، میانگین تعداد ذوب‌های ریخته‌گری شده در یک ماه به ۲۲,۴ ذوب افزایش یافت. علاوه بر این، رکورد تولید همزمان تعداد ذوب روزانه در کوره قوس و ریخته‌گری به ۳۰-۳۰ رسید.

شرکت چادرملو همچنین در شش ماهه دوم سال، ۶۳۲,۷۵۵ تن فولاد تولید کرد و با تولید سالیانه ۱,۱۹۰,۷۱۴ تن، رکورد تولید سالیانه خود را جابجا کرد. این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده است که شرکت مذکور طی ۷ سال از ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲، به ثبت رکوردهای متوالی ادامه داده است.

تداوم موفقیت‌های چادرملو در تولید فولاد

طی سال ۱۴۰۲ کارخانه گندله سازی این شرکت با تولید۳ میلیون ۹۰۰ هزارو ۷۶۲ تن گندله آهن به بالاترین سطح تولید از آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۸۶ رسید. میزان تولید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو حدود ۱۵ درصد بیش از ظرفیت اسمی اولیه این کارخانه می باشد .

همچنین کارخانه شمش فولادی این شرکت طی سال گذشته با تولید ۱ میلیون و ۱۹۰ هزارو ۷۱۴ تن شمش فولادی در گریدهای
مختلف، رکورد جدیدی از بدو فعالیت این واحد تولیدی از سال ۱۳۹۵ را ثبت کرد.

تولید شمش فولادی نیز بالغ بر ۱۹ درصد بیش از ظرفیت اسمی اولیه این کارخانه می باشد .

گفتنی است این میزان تولید درحالی محقق گردیده است که طی سال ۱۴۰۲، واحدهای فعال مجتمع صنعتی چادرملو بدلیل محدودیتهای ناشی از کمبود انرژی به ویژه گاز و برق، در برخی ایام سال با توقف تولید مواجه بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: