April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۳۳۷
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
0

واردات از چین مقوله‌ای است که اگر به روش اصولی و درست انجام شود سود بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. اما روش اصولی آن کدام است؟ برای اینکه با روند دقیق واردات از چین آشنا شوید بهترین کار این است که تشریح کامل واردات از چین با وانیکس را بخوانید. در این تشریح صفر تا صد واردات از کشور چین توسط بازرگانی وانیکس توضیح داده می‌شود. این واردات در کل شامل سه مرحله خرید، ترخیص و ارسال از چین به ایران است که هر کدام از مراحل ریزجزئیاتی دارد که باید درباره آن بدانید.

بازرگانی وانیکس وارد کننده کالا از چین

برای واردات هر کالایی که در ذهن دارید، اعم از قطعات خودرو تا وسایل آشپزخانه و... لازم است که یک بازرگانی به‌عنوان واسطه کارهای واردات شما را برعهده بگیرد. بازرگانی وانیکس یکی از بهترین بازرگانی‌های واسطه برای انجام کارهای واردات کالا از کشور چین است.

این بازرگانی تجربه‌ای بیش از 10 سال در زمینه واردات کالا دارد و برای همین می‌توانید با خیالی راحت کارهای واردات کالای خود را به آن بسپارید. متخصصانی که در وانیکس مشغول فعالیت هستند جزو بهترین متخصصان واردات کالا هستند و با هزینه‌ای اندک و در کمترین زمان ممکن کالاهای درخواستی شما را از چین به ایران وارد می‌کنند.

چرا واردات از چین؟

کشور چین برای واردات گزینه‌ای بسیار مناسب است. در این کشور تقریبا همه چیز تولید می‌شود. برای همین اگر قصد واردات کالایی دارید این کشور بهترین مقصد است. از نظر قیمت نیز اجناس تولید شده در چین بهترین قیمت ممکن را دارند.

شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن از چین اجناسی که دوست دارید را خریداری کرده و وارد ایران کنید. برای اینکار تنها کافی است بازارها مدنظر خود را در چین یافته و سپس با استفاده از یک واسطه کالاهای درخواستی خود را از آنجا خریداری کنید.

این کار توسط واسطه‌های بازرگانی وانیکس در کمترین زمان ممکن شدنی است. روش کار اینگونه است که شما با استفاده از واسطه‌های وانیکس با بازار مربوطه ارتباط برقرار کرده و سپس آن‌ها با داشتن وکالت از سمت شما کارهای یافتن بازار و خرید کالا را انجام می‌دهند.

انجام این کارها اگر واسطه‌ای میان شما و بازار چینی وجود نداشته باشد بسیار دشوار است؛ زیرا همه بازرگانان با بازار چین ارتباط مستقیم ندارند و برای این کار لازم است حداقل یکبار به چین سر زده باشند. اما انجام کارهای خرید و مراحل بعدی واردات توسط وانیکس چطور انجام می‌شود؟

خرید کالا از چین

در اولین مرحله واردات از چین، واسطه‌های بازرگانی وانیکس در این کشور کارهای یافتن بازار کالای درخواستی شما و انجام مراحل خرید را انجام می‌دهند. این کار در ابتدا با انجام مذاکره با طرف چینی و رسیدن به یک قیمت مورد توافق انجام می‌شود. بعد از رسیدن به یک قیمت توافقی، نوبت به انجام کارهای خرید می‌رسد.

برای این کار لازم است که یک درخواست خرید رسمی که پروفرما نام دارد تهیه و به شرکت چینی داده شود. در این درخواست رسمی قیمت توافق شده، روش پرداخت هزینه خرید و البته تعداد کالای درخواستی قید می‌شود. بعد از موافقت شرکت فروشنده، کالاها تهیه شده و به واسطه بازرگانی وانیکس داده می‌شود.

ترخیص کالا از گمرک

بعد از خرید محصولات، نوبت به انجام کارهای ترخیص کالا از گمرک چین می‌رسد. این کار با کمک واسطه‌های دیگری که بازرگانی وانیکس در اختیار دارد و ترخیص‌کار نام دارند انجام می‌شود. کار ترخیص کالا از گمرک یک کار فرایند کاملا تخصصی است و برای همین باید توسط متخصصان انجام شود.

البته انجام این کار توسط بازرگانی وانیکس به‌صورتی که هزینه‌های گمرک از شما گرفته نشود نیز ممکن است. برای همین کافی است از متخصصان این بازرگانی بخواهید که کارهای ترخیص را برای شما با کمترین هزینه ممکن انجام دهند.

ارسال کالا از چین به ایران

در آخرین مرحله واردات کالا از چین به ایران نوبت به ارسال کالاها از چین به ایران می‌رسد. این کار به سه روش ممکن است. روش اول این است که با استفاده از هواپیمای باری کالاها از چین به ایران ارسال شوند.

در این روش که البته پرهزینه‌ترین روش محسوب می‌شود، کالاهای شما در سریع‌ترین زمان ممکن به گمرک هوایی ایران تحویل داده شده و سپس با انجام کارهای ترخیص به درب منزل شما تحویل داده می‌شود. روش دوم استفاده از ارسال زمینی است. در این روش از قطار یا وسایل حمل‌ونقل زمینی استفاده می‌شود.

ارسال با قطار یا دیگر وسایل حمل‌ونقل زمینی مثل کامیون روشی است که مدت زمان زیادی طول می‌کشد و برای همین هزینه آن بسیار کمتر است. این روش البته تنها برای کالاهایی خاص بکار می‌رود و امروزه دیگر مرسوم نیست. روش سوم یا نهایی ارسال با کشتی باری است.

این روش توسط بازرگانی وانیکس به بهترین شکل ممکن قابل انجام است. در این روش کالاها سوار یک کشتی باری شده و سپس از چین به ایران در مدت زمانی بین 20 تا 25 روز ارسال می‌شود.

ارسال از چین به ایران با کمترین هزینه

ارسال کالا از چین به ایران توسط بازرگانی وانیکس با کمترین هزینه ممکن است. این بازرگانی از روشی مختص خود برای این کار استفاده می‌کند. روش این بازرگانی ارسال کالاها از چین به دبی و سپس از دبی به ایران ازطریق لنج‌های باری است.

ارسال کالا از دبی به ایران با استفاده از لنج‌های باری هم در مدت زمانی کوتاه انجام می‌شود و هم کمترین هزینه ممکن را دارد. همچنین در این روش نیازی نیست که حق گمرکی برای واردات کالا پرداخت شود و برای همین درنهایت بیشترین سود را برای شما دارد.

مزایای واردات با وانیکس

سپردن کارهای واردات کالا از چین به ایران به بازرگانی وانیکس مزایای بسیار زیادی دارد. اولین مزیت آن انجام مراحل در کمترین زمان و با کمترین هزینه است. مزیت دیگر این است که این بازرگانی به شما بابت واردات تضمینی کالا یک چک به ارزشی برابر با کالاهای خریداری شده می‌دهد تا اگر در هنگام انجام مراحل با مشکلی مواجه شدید، بتوانید از آن‌ها خسارت وارد آمده به کالاها را بگیرید. مزیت نهایی این کار نیز این است که با سپردن کارهای واردات به وانیکس نیازی نیست حتی از خانه خود خارج شوید. تمام کارهای واردات بدون صرف انرژی و زمان از سوی شما انجام خواهد شد.

منبع: https://1xcompany.com/blog/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: