May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۳۷۷
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم.

تلاش برای رسیدن خدمات هوشمند دولت به ۳۰ درصد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم و سعی می‌کنیم ماهواره‌های متعددی را به شکل سنجشی داشته باشیم؛ یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور وجود داشته باشد.

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: از جمله کار‌های مشترک ما و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته، هوشمندسازی خدمات بود؛ پارسال پنجره واحد دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

وی ادامه داد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند هم سال قبل از آن در این اتحادیه مورد تقدیر قرار گرفته بود. امسال مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد و سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره داده می‌شد و ۱۲ درصد از آن هوشمند بوده و تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

عیسی زارع پور گفت: تولید گوشی با وزارت صمت است و برای تولید گوشی ایرانی برنامه‌ای را با دوستان در وزارت صمت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مورد بحث شرکت تقلبی نوکیا یک بحث حقوقی است؛ آن‌ها ادعا می‌کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعا‌هایی وجود دارد که در حال بررسی است، ولی در حوزه کاری ما نیست و وزارت صمت باید اظهارنظر بکند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: موضوع یک بحث اختلافی است و شکایتی هم صورت گرفته و در دادگاه در حال بررسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: