May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق:
کد خبر: ۴۱۲۸۶۲
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
0
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: این شرکت دارای سه کارخانه است که در سال 1402 در هر سه کارخانه شاهد رشد تولید بودیم. در کارخانه کنسانتره که ظرفیت آن 3.2 میلیون تن بود؛ 4.6 میلیون تن کنسانتره تولید شده که نسبت به سال 1401 حدود 40 هزار تن افزایش تولید را داشتیم.

با رفع موانع؛ بخش مهمی از تولیدات را صادر می‌کنیم

امیر معینی افزود: کارخانه گنداله‌سازی ما در سال 1401، 3 میلیون و 100 هزار تن تولید داشت که این مقدار در سال 1402، حدود 3 میلیون و 740 هزار تن بود و امیدواریم تا پایان سال جاری این عدد را به 4 میلیون و 500 هزار تن برسانیم.

با رفع موانع؛ بخش مهمی از تولیدات را صادر می‌کنیم

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف افزایش تولید، یک سری پروژه‌ها تعریف شده است و امیدواریم با پیاده‌سازی آن‌ها حدود 400 تا 450 هزار تن به ظرفیت تولید کنسانتره افزوده شود.

 

بیشتر بخوانید: تقدیر از نفرات و تیم های برتر پنجمین مسابقات دارت ایمیدرو

 

معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی طرح‌هایی که امسال در نظر گرفته شده است، امیدواریم در سال آینده ظرفیت اسمی کارخانه گنداله‌سازی به 5 میلیون تن برسد و امیدواریم با برطرف کردن موانع، با توجه به افزایش تولید، امسال بخش قابل توجهی از تولیدات را صادر کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: