May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۱۳۸
۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۹
0
دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران، از برگزاری این رویداد مهم از 22 تا 24 آذر ماه جاری در جزیره کیش خبر داد.
پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی - بیژن بنکدار گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 150 شرکت و موسسه و در فضایی به مساحت چهار هزار و200 متر مربع در جزیره کیش برگزار می شود.

وی با اشاره به سابقه 10 ساله برگزاری این نمایشگاه در جزیره کیش که هر دو سال یک بار برگزار می شود، افزود: نمایشگاه بین المللی هوایی کیش با وجود تحریم ها با هدف ارائه توانمندی ها و معرفی آخرین دستاورد صنایع هوایی، هوا و فضا و صنعت فرودگاهی ایران، برگزار می شود.

بنکدار ادامه داد: شرکت کنندگان داخلی و خارجی این نمایشگاه ضمن ارتباط، تعامل و همکاری با یکدیگر، تجهیزات و قطعات صنعت هوایی، فرودگاهی و خدمات مرتبط را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هوایی امسال پررونق تر از سال های گذشته برگزار می شود، از رونمایی طرح ساخت آنتونف 158 در جریان برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: دراین نمایشگاه سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان صنایع هوایی، اتحادیه صنایع هوا و فضای ایران،انجمن هوا فضا، جامعه هلی کوپتری ایران، ستاد توسعه فناوری هوا فضا، مرکز آموزش و فنون هوایی،سازمان جغرافیایی، سازمان فضایی ایران و انجمن ملی پرواز حضوری چشمگیر خواهند داشت.

دبیراجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران افزود: طی روزهای برپایی این نمایشگاه نمایش، هواپیماهای سبک، انواع مختلف بالگرد، بالن، گلایدر، پاراموتور، کایت موتوردار و چتر پرشی در محوطه فرودگاه بین المللی کیش انجام خواهد شد.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش همچون دوره های گذشته، آمادگی کامل خود را برای برگزاری این نمایشگاه اعلام داشته و چهار کمیته اطلاع رسانی، تخصصی و فنی، حفاظتی و امنیتی و پشتیبانی و تدارکات متشکل از مدیران و مسئولان این سازمان، مسئولیت برگزاری مطلوب ششمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش را برعهده دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: