April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۶۵۵۸
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
0
تقدیر بانک مرکزی به دلیل عملکرد مطلوب و شبانه روزی مسوولان و کارکنان بانک مسکن در راه اندازی سامانه چکاوک می باشد. همچنین سازمان بهزیستی کشور از همراهی و همکاری دکتر محمدهاشم بت‌شکن و کارکنان بانک در راستای تحقق آرمان‌ها و سیاست‌های دولت قدردانی کرد.
قدردانی بانک مرکزی و سازمان بهزیستی از بانک مسکنپول‌نیوز- ولی ا... سیف، رییس کل بانک مرکزی از دکتر محمد هاشم بت شکن، مدیرعامل بانک مسکن و مجموعه بانک طی لوح تقدیری تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این تقدیر به دلیل عملکرد مطلوب و شبانه روزی مسوولان و کارکنان بانک مسکن در راه اندازی سامانه چکاوک می باشد.

تقدیرسازمان بهزیستی از اقدامات بانک مسکن

همچنین سازمان بهزیستی کشور نیز با ارسال لوح تقدیر از همراهی و همکاری دکتر محمدهاشم بت‌شکن و کارکنان بانک در راستای تحقق آرمان‌ها و سیاست‌های دولت قدردانی کرد.

سازمان بهزیستی به دلیل حمایت بانک مسکن از فعالیت‌های انسان‌دوستانه در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی در گسترش سلامت جامعه، تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار کشور از اقدامات بانک از جمله حمایت از آموزش روشندلان و ایتام شیرخوارگاه آمنه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است از دیگر اقدامات بانک در جامعه می‌توان به حمایت از هنر فاخر، حمایت از جشنواره نقد فضای شهری، کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی و بلایای غیرمنتظره، احداث مدرسه و... اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: