April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۸۲۹
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
0
دولت انگلیس ساعاتی پیش از به تعویق افتادن نشست بانک مرکزی و خزانه داری آمریکا خبر داد اما دلیل آن را اعلام نکرد و گفت مجددا برای برگزاری این نشست برنامه ریزی خواهد شد.
به تعویق افتادن نشست بانک مرکزی و خزانه داری آمریکاپول‌نیوز- دولت انگلیس اعلام کرد: نشست بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک‌های خارجی که قرار بود در لندن برگزار شود به تعویق افتاد.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قرار بود عصر روز گذشته نشست چند جانبه ای بین بانک مرکزی ایران، وزارت خزانه داری آمریکا و بانک های خارجی در لندن برگزار شود.

دولت انگلیس ساعاتی پیش از به تعویق افتادن این نشست خبر داد اما دلیل آن را اعلام نکرد و گفت مجددا برای برگزاری این نشست برنامه ریزی خواهد شد.

بانک های اروپایی از زمان لغو تحریم های بانکی از ورود به ایران خودداری می کنند و به نظر می رسد تا محقق نشدن تضمین محکم به عدم اعمال جریمه در صورت ورود به ایران از سوی دولت آمریکا به ایران ورود نخواهند داشت.-

فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس، در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان مجلس این کشور درباره مذاکره با مقامات آمریکایی درباره از سرگیری مبادلات بانکی با ایران و تشویق شرکت های انگلیسی برای ورود به اقتصاد ایران اعلام کرد قرار است روز سه شنبه عصر در لندن نشستی بین وزارت خزانه داری آمریکا، بانک مرکزی ایران، و بانک های بین المللی برگزار شود.

هاموند تأکید کرده بود در این نشست قرار است قدم های در راستای اطمینان بخشی به بانک های خارجی نسبت به بی خطر بودن همکاری با ایران برداشته شود.

سخنگوی وزارت خارجه‌ انگلیس ساعاتی پیش از به تعویق افتادن این نشست خبر داد و بدون ذکر دلیل این تعویق اعلام کرد مجددا برای برگزاری این نشست برنامه ریزی خواهد شد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: