April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۳۹۱
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
0
بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مناطقی از جنوب، جنوب‌شرق و شرق کشور رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.

به گزارش پول نیوز، سه شنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر در مناطقی از جنوب، جنوب‌شرق و شرق کشور رگبار و رعدوبرق گاهی با وزش باد شدید و در ارتفاعات البرز شرقی و شمال‌شرق کشور رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق رخ می‌دهد.

چهارشنبه بارندگی مناطق گسترده‌تری را در جنوب، جنوب‌شرق و شرق کشور در بر می‌گیرد؛ از جمله در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، شمال هرمزگان، شمال سیستان‌وبلوچستان و بخش‌هایی از استان یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعد از ظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در شمال‌غرب کشور نیز رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.


پنجشنبه بارش در شمال‌غرب ادامه یافته و به تدریج گسترده آن سواحل دریای خزر، به ویژه سواحل غربی و مرکزی، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و از اواخر وقت دامنه‌های البرز شرقی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد. همچنین در این روز وزش باد شدید در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای جمعه و شنبه رگبار پراکنده در شمال‌غرب کشور، دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی در استان‌های لرستان، همدان و مرکزی دور از انتظار نیست، همچنین در شمال‌غرب و غرب‌کشور و دامنه‌های جنوبی البرز سرعت باد افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، در ساعات بعد از ظهر چهارشنبه با توجه به شدت ناپایداری‌های جوی، ریزش تگرگ در مناطقی از جنوب و شرق کشور دور از انتظار نیست. دمای هوا در سواحل دریای خزر از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

 

 

وضعیت آب و هوا در ۲ اردیبهشت ۹۹؛

وضعیت آب و هوا در ۲ اردیبهشت ۹۹؛

وضعیت آب و هوا در ۲ اردیبهشت ۹۹؛

وضعیت آب و هوا در ۲ اردیبهشت ۹۹؛

وضعیت آب و هوا در ۲ اردیبهشت ۹۹؛

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: