April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۸۱۲۸
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
0
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای صادرات سیب زمینی گفت: صادرات این کالا در حال حاضر بدون پرداخت عوارض مجاز است.

صادرات سیب‌زمینی بدون پرداخت عوارض امکان پذیر شد

 

به گزارش پول نیوز ، «محمدرضا کلامی» اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل برداشت سیب زمینی قرار داریم و تا پایان آبان ماه این وضعیت در کشور وجود دارد، با درخواست ارائه شده از سوی سیب زمینی کاران، صادرات بدون عوارض سیب زمینی تا اطلاع ثانوی مجاز شد.

وی با بیان اینکه در این نشست بررسی لازم برای بازگشت ارز حاصل از صادرات سیب زمینی به کشور انجام شد و تدابیر لازم برای تسریع این روند در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: تقاضایی برای افزایش مهلت برخی از صادرکنندگان سیب زمینی برای بازگشت ارز صادراتی ارائه شد که مقرر شده است جوانب موضوع در نشستی با حضور مسئولان کمیته ارزی مورد بررسی و رصد قرار گیرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: