تیم لطیف، بنیانگذار استارت آپ ازکی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: مهمترین مشکل استارت آپهای بیمهای عملکرد ضعف حوزه IT است.
وی افزود: اگر کاربرد حوزه IT و تکنولوژیهای جدید در نمایندگیهای
شرکتهای بیمه مشخص شود، مردم هم کم کم به سمت خرید آنلاین بیمه نامه قدم بر میدارند.
لطیف عنوان کرد: خرید بیمه نامه از طریق نمایندگیهای شرکتهای بیمه، نوعی حرکت سنتی است و قدم برداشتن از سمت بازار سنتی به بازار آنلاین، دشواریهای خود را دارد که باید با گذشت زمان آن را هموار کرد.
مدیرعامل استارت آپ ازکی اظهار کرد: بسیاری از
استارت آپ های حوزههای مختلف در کشور این مسیر پیچیده را طی کرده اند که با کم کردن فعالیت خود در بازار سنتی، به موفقیت و رواج بالایی در میان مردم دست پیدا کنند و خدمات بازار آنلاین را به مردم ارائه دهند.
لطیف خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ بیمه در کشور با رونق استارت آپهای بیمهای افزایش مییابد.