April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۴۷۵
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
طی چند هفته گذشته شاهد افزایش سود سهام برخی از شرکت‌ها بودیم که این خود نشان از بازگشت بورس به دوران طلایی خود دارد.

بورس در راه رشد

به گزارش پول نیوز، افت به نسبت شدید سهام برخی از شرکت‌ها می‌تواند نقش بسزایی در آغاز دوران طلایی مجدد بورس داشته باشد چرا که طبق آمار موجود قیمت سهام برخی از شرکت‌ها در سه هفته گذشته با کاهش مواجه شد.

بورس نیازمند نقدینگی جدید

آنچه مسلم است بنا بر اظهار نظر کارشناسان چند نقدینگی در هفته‌های گذشته به بورس تزریق شده است، اما برای بازگشت به دوران طلایی بورس نیازمند نقدینگی بیشتری هستیم که این نقدینگی می‌تواند جان تازه‌ای به بورس تزریق کند.

بورس چشم انتظار نتیجه برجام

یکی دیگر از مجهولات موجود در بازار بورس را می‌توان عدم شفافیت در نتیجه برجام دانست چرا که بسیاری از معامله گران و عرضه کنندگان سهام از آینده برجام اطمینانی ندارند که این خود می‌تواند باعث افزایش نوسان بورس شود چرا که اگر در آینده مشخص بود می‌توان انتظار داشت که در مدت زمان کوتاه تری بورس سمت و سوی واقعی خود را به دست آورد، اما این در حالی است که در شرایط موجود رسیدن به ثبات بورس کمی نیاز به گذشت زمان دارد.

بورس هفته اول مرداد را سبز سپری می‌کند
با نگاهی گذرا به وضعیت بورس در هفته‌ای که نیمه کاره تمام شد و همچنین نماد‌هایی که قرار بود از صفحه فروش قرار بگیرد به راحتی می‌توان به این مهم دست یافت که بورس در هفته آینده سبز پوش خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: