April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۸۸۹
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
0
۳۷ بیمار کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران جان خود را از دست دادند.
یورش سهمگین کرونا بر قلب مازندران
 

به گزارش پول نیوز ۷۹۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند و ۳۷ بیمار نیر در این مدت جان خود را از دست دادند.

مرگ ۳۰ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۴۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۴۴۰ نفر ترخیص شدند.

او افزود: ۲ هزار و ۶۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند

دکتر موسوی گفت: ۳۶۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۳۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

مرگ ۷ کرونایی در بابل

سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۱۹۶ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۱۳۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری و ۴۵ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به مرگ ۷ بابلی در این حوزه درمانی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: