April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم تجلیل پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت صنعت گاز عنوان کرد:
کد خبر: ۳۶۰۴۸۷
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
0
یکی از کارهای بسیار مهمی که بر عهده ما قرار دارد، تبیین فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده است.
دفاع از کشور با تأمین انرژی پاک برای مردم
مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت صنعت گاز که امروز، چهارشنبه هفتم مهرماه در سالن شهید رجایی ستاد برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی برای کشور داشته که هنوز هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشهود است.

وی ادامه داد: تبیین و تشریح صحنه‌های دفاع مقدس، تلاش برای حفظ و روشن نگاه داشتن چراغ راه شهدا، رزمندگان و ایثارگران جبهه حق و حقیقت و انتقال آن به نسل‌های آینده از اهم وظایف ما بوده تا آن ها بدانند که چه کسانی برای این مملکت چه مجاهدت‌ها کرده و چه جان‌هایی را تقدیم کردند.

چگنی با بیان اینکه پشتیبانی مردم از دفاع مقدس بسیار ارزشمند بود و ابتکارات و خلاقیت نسل جوان در آن دوران تأثیر فراوانی بر پیروزی اسلام بر جبهه کفر داشت؛ گفت: ما نیز در مجموعه صنعت گاز کشور این مسیر روشن را که موجب وحدت، همدلی و هم افزایی در سطح جامعه شده را دنبال کرده و خدمت رسانی که وظیفه اصلی ما هست را با تلاش مضاعف و با توکل به خدا ادامه می دهیم.

وی در ادامه سخنان خود، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد انرژی کشور را گاز تأمین می کند؛ این کار کم و کوچکی نیست؛ اگر ناپایداری در سیستم ایجاد شود به منزله اخلال در خدمت رسانی است که موجب هجمه های دشمن به ما و در کلان آن به نظام مقدس می شود؛ از این رو باید با هوشیاری و پای کار بودن، مانع از هرگونه شیطنت و هجمه های دشمنان شویم.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان با بیان اینکه دفاع ما از کشور، تأمین انرژی پاک برای مردم است، افزود: با توجه به تراز گاز، باید همه کمک کنیم تا بتوانیم امنیت پایدار انرژی را تأمین کنیم و مردم با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه ای از این نعمت الهی بهره مند شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: