April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۱۸۳
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
0
در دومین روز از رقابت‌های جهانی ورزش شرکت‌ها که در آتن یونان در حال برگزاری است، ورزشکاران کارگر کشورمان موفق به کسب ۱۷ مدال در رشته‌های مختلف شدند.
کسب ۱۷ مدال توسط ورزشکاران کارگر در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها
در دومین روز از رقابت‌های جهانی ورزش شرکت‌ها در یونان، ورزشکاران کارگر کشورمان در رشته‌های دارت، دوومیدانی، والیبال ساحلی، فوتبال، تنیس روی میز و شنا به میدان رفتند و موفق به کسب ۱۷ مدال شدند.
 


۷ مدال دستاورد تلاش دوومیدانی کاران در روز دوم مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها

 

در رقابت‌های دوومیدانی مردان؛ احمد فرود در ماده ۵۰۰۰ متر به عنوان قهرمانی دست یافت و هادی خوبیاری در ماده دو ۴۰۰ در ۱۰۰ متر به مدال برنز رسید.

در بخش بانوان نیز فاطمه نصرآبادی در ماده ۵۰۰۰ متر به مدال طلا دست یافت و زهره دادخواه دیگر دونده کشورمان نیز در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب مدال طلا شد.

طاهره سادات عبدالله زاده در ماده ۴۰۰ متر آزاد و سارا قمصری دیگر دونده کشورمان در ماده ۴۰۰ متر سرعت به مدال نقره دست یافتند.

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بانوان، مریم السادات شیخان در ماده ۴۰۰ متر سرعت به مدال برنز رسید.
 


۱۰ مدال حاصل تلاش شناگران در روز دوم مسابقات جهانی ورزش شرکت‌ها

 

در ادامه رقابت‌های جهانی ورزش شرکت‌ها و در رشته شنا، در ماده ۴ در ۱۰۰ متر شنای آزاد در سه کلاس A,B,C,D,E ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۵۰ متر پروانه، کلاس A علی حمزه‌ای حسین آبادی از تیم فولاد مبارکه سپاهان دوم شد و در۵۰ متر پروانه کلاس C علی اکبر عاملی به مقام قهرمانی رسید و امیر طاقونکی دوم شد.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس A علی حمزه‌ای حسین آبادی نایب قهرمان شد.
در همین ماده و در کلاس B داود شفیعی به مدال برنز رسید و در کلاس C نیز حمید احمدی زادگان در جایگاه دوم ایستاد.

در ۱۰۰ متر کرال پشت و در کلاس A نیز سید موسوی‌زاده از تیم فولاد سپاهان به مدال طلا دست یافت و در کلاس B همین ماده داود شریفی دوم شد.

در ادامه این رقابت‌ها و در رشته دارت، تیم دارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مسابقات دونفره به مقام پنجم مشترک دست یافت.

در رقابت‌های والیبال ساحلی نیز تیم ثنا امین با نتیجه ۲ بر صفر پلیس یونان را شکست داد.

در مرحله حذفی نیز تیم ثنا امین برای رسیدن به هشت تیم نخست، تیم ارکیتو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

تیم شهرداری مشهد نیز با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم یونان به برتری رسید و در مرحله حذفی نیز با نتیجه ۲ بر صفر با برتری برابر آلمان به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

در رشته فوتبال نیز تیم دکتر عبیدی با دو شکست برابر تیم‌های یونان و ایتالیا از گردونه مسابقات حذف شد.

همچنین تیم فوتبال هلدینگ فولاد مبارکه سپاهان نیز در دیدار با تیم ایتالیا و در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رشته تنیس روی میز بانوان نیز تیم ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم تنیس روی میز شرکت معادن‌منگنز ایران با ترکیب مجید احتشام‌زاده و محمد رضا نعمتی به دلیل عدم حضور تیم فرانسه یک پیروزی به نام خود ثبت کرد.

تیم‌های زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال تنیس روی میز معادن منگنز ایران نیز که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاروان جهادگران تولید تا به امروز و در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی ورزش شرکت ها، موفق به کسب ۴۰ مدال طلا، نقره و برنز شده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: