April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۶۵۵
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
0
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد نساجی در هفته پیش رو نیز در ورزشگاه شهدای ساری به میدان می‌رود.

پایان بلاتکلیفی شاگردان الهامی/ نساجی – پدیده در ورزشگاه شهدای ساری
 پس از این‌که باشگاه نساجی اعلام کرد به دلیل چمن بی کیفیت و وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای ساری در این ورزشگاه به میدان نمی‌رود، برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با مسئولان این ورزشگاه به توافق رسید و حتی هتل نیز رزرو کرد.

پس از این از استان مازندران خبر رسید که مدیران اداره کل ورزش و جوانان این استان با صدور نامه خروج موقت تیم از استان مخالفت کرد تا عملا باشگاه نساجی در شرایط یک بام و دو هوا قرار بگیرد.

مهلت ارسال نامه خروج موقت به سازمان لیگ تا آخر وقت اداری دیروز(چهارشنبه) ۱۰ آذر به پایان رسید و اعضای تیم فوتبال نساجی و پدیده در فاصله سه روز مانده به برگزاری مسابقه در بلاتکلیفی باقی بمانند.

پس از به وجود آمدن حواشی اخیر، سهیل مهدی در این رابطه به ایسنا گفت: مسئولان باشگاه نساجی کمی دیر اقدام کردند و طی هماهنگی‌های انجام شده در نهایت قرار شد این هفته بازی نیز در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود تا پس از این دیدار و از هفته‌های بعد نامه نگاری‌ کتبی صورت بگیرد و میزبانی باشگاه نساجی در استانی دیگر برگزار شود.

بر همین اساس دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: