April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۲۲۵
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
0
شرکت تویوتا موتور اعلام کرد که در ادامه اقدامات روز قبل، تولید خود را در برخی از کارخانه‌ها در ژاپن به دلیل کمبود قطعات ارسال شده از کارخانه‌های قطعه سازی در جنوب شرقی آسیا متوقف کرده است.
تویوتا تولید خود را متوقف کرد
شرکت تویوتا موتور روز جمعه اعلام کرد که در ادامه اقدامات روز قبل، تولید خود را در برخی از کارخانه‌ها در ژاپن به دلیل کمبود قطعات ارسال شده از کارخانه‌های قطعه سازی در جنوب شرقی آسیا متوقف کرده است.

تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آخرین اقدامات برای توقف تولید با اضافه شدن به محدودیت‌های اعلام‌شده در روز پنجشنبه، تولید خودرو‌ها را تا ۹۰۰۰ دستگاه کاهش می‌دهد که این امر بر تولید مدل‌های لکسوس و لندکروز دو دیفرانسیل آن تأثیر می‌گذارد.

اگرچه این اقدامات محدود است، اما در حالی صورت می‌گیرد که تویوتا در حال تلاش برای جبران تولید از دست رفته خود درپی اختلالات قبلی در زنجیره تامین در مالزی و ویتنام است که مجبور شد تولید خودرو را کاهش دهد، حتی در شرایطی که تقاضا برای خودرو در بازار‌هایی مانند چین با پایان قرنطینه‌های ویروس کرونا افزایش یافت.

این شرکت که بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان از نظر حجم محسوب می‌شود تاکید کرد که به هدف تولید سالانه تعیین شده در سپتامبر برای ساخت ۹ میلیون خودرو تا پایان ماه مارس پایبند است.

سخنگوی تویوتا طی اظهاراتی گفت: ما می‌خواهیم (هدف) ۹ میلیون دستگاه را حفظ کنیم، اما وضعیت را به دقت زیر نظر خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: