April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۵۰۷۷
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از تصویب فوق العاده کادر درمان این سازمان و اعمال آن در احکام کارگزینی خبر داد.
خبر خوش معاون سازمان تأمین اجتماعی به کادر درمان
اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور در آئین تکریم و معارفه معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در ایام کرونا بودجه‌هایی برای بیمارستان‌های دولتی تصویب شد، اما برای تأمین اجتماعی هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشد و کارکنان بخش درمان این سازمان با عشق و علاقه کار کردند و جای تشکر و قدردانی دارد.

برای سال جدید مصوبه فوق العاده کادر درمان تصویب شده و در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال می‌شود.

در حوزه بیمه و درمان موظفیم که مردم را را به حقوق خودشان آگاه کنیم و اگر جایی هم کم و کسری بود به مردم صادقانه بگوییم که حقوقشان پرداخت خواهد شد.

اسفندیاری با اشاره به بودجه امسال سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت علاوه بر هزینه‌هایی که امسال بر دوش سازمان تأمین اجتماعی گذاشته است، ۴۶۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهی دارد.

سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان برای درمان هزینه شده و امسال این رقم به ۸۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بسیاری از دارندگان بیمه تأمین اجتماعی از خدمات درمانی رایگان بیمارستانی استفاده می‌کنند و باید رضایت بیماران را رقم بزنیم.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، نظام ارجاع و پزشک خانواده از جمله طرح‌های در حال انجام است تا شاهد کاهش پرداخت هزینه درمان از طرف مردم باشیم.

پرداخت طلب پزشکان و کارکنان تأمین اجتماعی
رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور طی این سال‌ها تلاش خود را کرده و قرار است دو ماه از طلب‌ها و بدهی‌های پزشکان و کارکنان پرداخت شود.

در دوران شیوع بیماری کرونا باید از زحمات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرده و نیاز‌ها و کمبود‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان سی تی اسکن نیاز دارد و هر چقدر شهرستان‌ها تجهیز شوند، مراجعه به بیمارستان‌های قزوین کاهش می‌یابد.

صندوق بازنشستگی‌های کشور باید تقویت شود و در قانون بودجه، برای بخش بهداشت و درمان اعتبار‌های خوبی تأمین شده است.

در پایان این مراسم، از زحمات بابایی، مدیر سابق درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین قدردانی و شمس الدینی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: