April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۰۸۲
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است که در صورت تکمیل آن همه کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند.
بیمه کارگران ساختمانی در گرو اصلاح قانون بیمه
حجت‌الله عبدالملکی در نشست شورای اداری استان اردبیل از اختصاص ۲۰۰ سری جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی این استان خبر داد و گفت: علاوه بر این یک هزار و ۷۰۰ متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی به اختصاص سهمیه احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و بقیه افراد نیز پس از ثبت‌نام در صورت تأمین زمین مشمول این طرح خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی در صورت تحویل زمین مورد نیاز قول مساعد داد و خواستار حل مسئله استقرار نمایندگی ادارات در شهرستان تازه تأسیس انگوت شد.

عبدالملکی ضمن تأکید بر حل مشکل سرمایه‌گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی تصریح کرد: احداث این دو واحد صنعتی باید تا دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و در ارزیابی مجدد اگر به هر دلیلی اجرای این طرح‌ها تأیید نشود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید طرح‌هایی را جایگزین کند و با همان میزان اشتغال تا دو ماه آینده طرح جدید شروع شود.

در نشست شورای اداری استان اردبیل طرح‌های حمایتی و سرمایه‌گذاری و امور اجتماعی استان اردبیل با محوریت مسائل و مشکلات شهرستان گرمی و انگوت با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار اردبیل بررسی و پیشنهاد‌های اجرایی تصویب شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: