April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۳۲۸
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
نوید شمس در مرحله نیمه نهایی مسابقات کانتندر تنیس روی میز زیر ۱۷ سال اسپانیا با شکست برابر حریف رومانیایی به مقام سوم مشترک دست یافت و برنزی شد.
نماینده تنیس روی میز ایران برنز مسابقات اسپانیا را برگردن آویخت
مسابقات WTT کانتندر پلاتجا دارو اسپانیا با حضور نوید شمس در رقابت‌های زیر ۱۷ ساله‌ها و زیر ۱۹ سال از سوم خردادماه آغاز شد.

نوید شمس تنها نماینده تنیس روی میز کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با قبول شکست ۳ بر ۱ برابر نماینده رومانی با رنکینگ ۷ دنیا به مدال برنز رقابت‌های زیر ۱۷ ساله‌های کانتندر اسپانیا دست یافت.

شمس علیرغم اینکه در گیم دوم ۱۱ بر ۹ به برتری دست یافت Y، اما حریف روانیایی در سه گیم با حساب ۱۱ بر ۶ از سد نماینده کشورمان عبور کرد و مانع از رسیدن شمس به فینال رقابت‌ها شد.

همچنین نوید شمس در مسابقات زیر ۱۹ ساله کانتندر اسپانیا شرکت کرد و امروز در ادامه رقابت‌های گروهی در برابر نماینده چین تایپه با نتیجه ۳ بر ۱ متقبل شکست شد.

شمس تنها در گیم سوم موفق شد با حساب ۱۱ بر ۸ به برتری دست یابد.

کائو چنگ در دو گیم متوالی ۱۱ بر ۶ و در گیم پایانی ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: