April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۴۷۰
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
0
نماینده مردم خلخال در مجلس در واکنش به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت گفت: هیچ نماینده‌ای در مجلس با گرانی‌ها موافق نیست و دولت هر چه سریعتر قیمت کالا‌ها را کنترل کند.
تاکید نماینده مجلس بر تامین بودجه رتبه بندی معلمان
سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تصویب شده و باید هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم، در غیر این صورت اگر نمایندگان تنها ناظر باشند، معلمان از آن‌ها ناراحت خواهند شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز مکلف است براساس قانون هر چه سریعتر نسبت به تامین بودجه رتبه بندی معلمان اقدام و مشکل را حل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت بیان کرد: وی در اظهارات اخیر خود گرانی‌ها را به گردن مجلس انداخته در صورتی که هیچ نماینده‌ای در مجلس با گرانی‌ها موافق نیست و ما نسبت به افزایش قیمت‌ها و گرانی حساس هستیم.

نظری خانقاه تاکید کرد: ما نسبت به تامین کالا‌های اساسی برای مردم و گرفتاری‌های آن‌ها حساس بوده و با مردم همدردیم و به دنبال کاهش قیمت‌ها و کنترل دولت بر روی قیمت کالا‌ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر دیگری خطاب به بانک‌ها گفت: بانک‌ها در اعطای وام به کشاورزان و دامداران اقدامات لازم را انجام داده و نسبت به دریافت ضمانت نامه ها، ایرادات غیرقانونی نگیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: