April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۲۳۸
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
0
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در آستانه خداحافظی‌اش اذعان کرد که تل‌آویو را قوی، با مرزهایی امن و آارام تحویل داده است.
غزل خداحافظیِ بِنت؛ مرزهای تل‌آویو را امن تحویل می دهم
«نفتالی بنت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در مدت نخست‌وزیری تمام تلاش خود را برای تل‌آویو انجام و مرز‌های فلسطینی اشغال‌شده توسط این رژیم را در کمال امنیت تحویل داده است.

پایگاه خبری «روسیا الیوم» به نقل از «اسرائیل تایمز» گزارش داد که بنت، طی شرکتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه هوایی «حتسریم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی مدعی شده تمام تلاش خود را برای «ملت محبوبش، اسرائیل» انجام داده است.

وی در اشاره به خداحافظی نزدیکش از فضای سیاسی تل‌آویو اذغان کرد: «دولت اسرائیل را دولتی قوی، با مرز‌هایی امن و آرام تحویل می‌دهم؛ و دشمنان ما به خوبی می‌دانند که آن‌ها را د رهر جای دنیا که باشند برای امنیت شهروندان‌مان خواهیم یافت».

بنت با فراموشی موج ناامنی‌های اخیر علیه شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی، از اعتمادش به نیرو‌های امنیتی و نظامیان صهیونیست گفت و از نظامیان، فرماندهان ارتش، رئیس ستاد مشترک و همه سرویس‌های امنیتی، موساد و پلیس تشکر کرد.

روز دوشنبه این هفته بود که بنت و «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که درباره انحلال پارلمان (کنست) به توافق رسیده‌اند و لاپید پیشبرد امور کابینه تل‌آویو را تا برگزاری انتخابات زودهنگام در چند ماه گذشته برعهده خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: