April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۵۰۳۰
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
0
برنامه «سرچشمه» شبکه پنج این هفته شنبه ۲ مهرماه ساعت ۲۰ در هفته دفاع مقدس به واکاوی موضوع درگیری‌های کردستان در اوایل انقلاب می‌پردازد.
غائله کردستان به روایت «سرچشمه»
سردار حسن رستگار پناه یکی از فرماندهان دفاع مقدس و از همرزمان شهید بروجردی در برنامه سرچشمه به تشریح و تبین زوایای مختلف ماجرای غائله کردستان خواهند پرداخت.

در این گفتگو ماجرای فرستادن هیئت حسن نیت توسط دولت موقت، قبول درخواست ضد انقلابِ مسلح، مبنی بر خروج سپاه از تمامی شهرها، فعالیت و حضور موثر حاج احمد متوسلیان، خشونت و کشتار بی رحمانه مردم کردستان در این غائله و ... مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما و گروه سیاسی شبکه پنج سیما است که موضوعات مختلف تاریخی و انقلابی را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده از تاریخ انقلاب را منتشر می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: