April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رزرو بهترین هتل آپارتمان مشهد و هتل های مشهد در پایتخت مذهبی ایران

هتل علمدار یکی از هتل های دو ستاره تازه تاسیس مشهد می باشد که در تاریخ 29 تیرماه 1389 تاسیس گردیده است.این هتل دارای 34 واحد اقامتی شیک با امکانات مناسب در مشهد برای زائران و گردشگران می باشد. هتل علمدار مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و به دلیل فاصله بسیار کم تا حرم مطهر مورد پسند بسیاری از مسافران مشهد قرار گرفته است. هتل علمدار در خیابان امام رضا 5 واقع شده است و با دو ستاره درخشان خود دارای اتاق های توئین، اتاق های سه تخته، اتاق های چهارتایی و اتاق های پنج نفره در طبقات مختلف هتل است. یکی از مزیت ها و ویژگی های هتل علمدار مشهد فضای بزرگ و محیط جذاب آن در لابی و اتاق ها می باشد. تمامی اتاق های این هتل بزرگ و شیک هستند و دارای کف پارکت و فرش می باشند. مهمانان هتل علمدار مشهد می توانند برای صرف غذا، نوشیدنی و شام دوستانه خود به رستوران مجهز هتل مراجعه کرده و از منوی متنوع خود سفارش و انتخاب کنند. روزنامه رایگان، تاکسی سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و آسانسور از دیگر امکانات هتل می باشد. کادر مجرب این هتل آماده پذیرایی از گردشگران مشهد می باشد. امروزه هتل علمدار یکی از بهترین هتل های مشهد با ساختاری مدرن است که می تواند زائران حرم مطهر رضوی را برای زائران فراهم کند. با سفر به مشهد مقدس با تور مشهد می توانید به دیدنی های مشهد مانند آرامگاه نادر، موزه آب، کوه سنگی، پارک ملت و ... دسترسی آسانی داشته باشید. باغ پرندگان مشهد، باغ وحش وکیل آباد، باغ نادری، سد چالیدره از دیگر جاذبه های مشهد هستند که پیشنهاد می کنیم در سفرهای تفریحی از آنها دیدن کنید. برای خرید سوغاتی به بازار رضا بروید و وسایل گوناگون را بخرید و یک روز به یاد ماندنی را با خود و همراهان سپری کنید. پرشین سفر را با مناسب ترین قیمت ها و خدمات عالی برای سفر به مشهد پیشنهاد می کنیم. رزرو بهترین هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد با قیمت های مناسب در پرشین سفر میسر است. اکنون اگر به مشهد سفر می کنید، می توانید برای اقامتی خاطره انگیز در هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد به صفحه رزرو آنلاین پرشین سفر مراجعه کنید تا کارشناسان بهترین تخفیف ها را برای شما فراهم کنند.

هتل آپارتمان تیانا مشهد هتل آپارتمان مشهد زیبا با امکانات مناسب است که هر ساله بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی از مشهد را به خود جذب می کند تا اقامتی خاطره انگیز را در این شهر برای آنها رقم بزند. این هتل آپارتمان مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) و در فاصله کمی از مراکز خرید و مجموعه تفریحی مشهد واقع شده است. اتاق‌ها، رستوران‌ها و لابی‌های هتل آپارتمان تیانا مشهد زیبا و تمیز و مجهز به خدمات مناسب برای میزبانی از زائرین مشهد مقدس می‌باشد. می توانید برای صرف غذا به رستوران های هتل بروید و از غذاهای لذیذ لذت ببرید و لحظات خود را در کنار همراهان سپری کنید. از جمله امکانات هتل آپارتمان تیانا مشهد، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، حمام ، نهار و شام با سالاد، صبحانه کامل بوفه، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، خانه داری، اینترنت در لابی و خدمات اتاق را می توان نام برد.

آیا می خواهید در هتل آپارتمان مشهد یا هتل های مشهد نزدیک حرم اقامت کنید؟ پیشنهاد ما به شما هتل خاور مشهد است; هتلی تمیز با امکانات به روز که اکنون آماده پذیرایی از مهمانان است. با ورود به این هتل بازسازی شده، لابی ساده ای خواهید دید که با مبلمان زیبا تزئین شده است. این هتل دارای دو تخته، دو تخته و سه تخته می باشد و اتاق های کانکت شامل آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه می باشد. اتاق ها با دکوراسیون شیک تزئین شده اند تا مهمانان بتوانند اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. از دیگر ویژگی های اتاق های هتل سبک بودن و سرگرمی بودن و همچنین مجهز بودن به اقامتی راحت در مشهد است. جدا از اتاق های هتل با چشم اندازهای خیره کننده، از امکانات مدرن هتل خاور مشهد نیز برای آسایش شما عزیزان نباید غافل شد.

می توانید لحظات آرامش بخشی را در محیطی آرام با غذاهای خوشمزه سپری کنید و از بودن در کنار دوستان خود لذت ببرید. حتی می توانید از کافی شاپ هتل خاور استفاده کنید و خود را به یک قهوه خوشمزه دعوت کنید.

آسانسور، روم سرویس، صندوق امانات، بالکن، خشکشویی و اینترنت از جمله امکانات پیشرفته ای است که در این هتل مشهد خواهید یافت.

هتل شهریار هتلی دو ستاره است که در خیابان امام رضا (ع) در همسایگی حرم مطهر امام رضا (ع)، معروف ترین جاذبه های پایتخت مذهبی ایران، مشهد واقع شده است. بنابراین حرم مطهر و بازار سنتی رضا از هتل به راحتی قابل دسترسی هستند. هتل شهریار در سال 1382 تاسیس شده است، این هتل در 5 طبقه با 34 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج نفره ساخته شده است. امکانات و تزیینات هتل بسیار آرامش بخش است و مطمئنا اقامت را تا حد امکان راحت می کند.

هتل دو ستاره امینیان از نظر جغرافیایی در خیابان عنصری که یکی از خیابان های معروف پایتخت مذهبی ایران، مشهد است، واقع شده است. به لطف موقعیت مکانی آن، مهمانانی که در طول بازدید خود این هتل را به عنوان اقامتگاه انتخاب می کنند، دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری دارند. علاوه بر دسترسی، این هتل چندین بار در روز ترانسفر رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که انتخابی مناسب برای زائران است. آخرین بازسازی هتل به سال 2001 برمی گردد بنابراین امکانات و خدمات موجود مطابق با استاندارد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: