April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۷۶
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مدیر پزشکی خدمات ملی سلامت انگلیس تایید کرد اعتصابی که از امروز شروع می‌شود برای این کشور بسیار مخرب است و فشار زیادی به همراه دارد.

شروع مخرب‌ترین اعتصاب پزشکان انگلیسی از امروز

هزاران پزشک در انگلیس از روز سه شنبه در اعتراض به پایین بودن دستمزد‌ها در بحبوحه بحران هزینه‌های بالای زندگی، اعتصابی چهار روزه را آغاز کردند.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، در حالیکه اعتصاب پزشکان جوان انگلیس، فشار مضاعفی بر خدمات بهداشتی بحران زده این کشور است، استیفن پاویس، مدیر پزشکی خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) گفت: این، مخرب‌ترین همگرایی عمومی تاریخ خدمات ملی سلامت انگلیس است و اعتصابات، فشار زیادی را به همراه خواهد آورد؛ بخش مراقبت‌های فوری و حیاتی در اولویت هستند، ولی متاسفانه برخی بیماران شاهد تاخیر یا به تعویق افتادن زمان ملاقات با پزشکان خود خواهند بود.

به گفته کنفدراسیون خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS)، تا ۳۵۰ هزار وقت ویزیت احتمالا به تعویق خواهد افتاد. پزشکان انگلیس ماه گذشته هم سه روز اعتصاب کردند که ۱۷۵ هزار وقت ویزیت هم در آن زمان به تعویق افتاد.

اتحادیه انجمن پزشکان انگلیس (BMA) می‌گوید از سال ۲۰۰۸ که یک بسته ریاضتی بر خدمات بهداشت و درمان این کشور تحمیل شد، پزشکان کارورز یا همان انترن‌ها، با کاهش ۲۶ درصدی دستمزد خود مواجه شدند. این اتحادیه خواستار افزایش ۳۵ درصدی دستمزدهاست، چیزی که استیو بارکلی، وزیر بهداشت انگلیس آن را غیر واقعی و اجرانشدنی می‌داند.

خدمات ملی سلامت انگلیس با بحرانی عمیق که با سیاست‌های ریاضتی و عواقب پاندمی کرونا ضعیف‌تر هم شده است روبروست. از ابتدای سال، پرستاران، پزشکان و راننده‌های آمبولانس در این بحران گرفتارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: