April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۱۰۵
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
0

لیزر شقاق Fissure Laser  یکی از روش های درمان قطعی بیماری فیشر مقعدی یا شقاق است. این بیماری که جزوی از بیماریهای مقعدی به حساب می آید، جزوی از بیماری هایی است که اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود، به راحتی درمان می شود و نیازی به عمل جراحی و لیزر شقاق نیست.

در این مقاله از پول نیوز در خصوص بیماری شقاق و روش قطعی درمان آن یعنی لیزر شقاق در تهران صحبت می کنیم و به شما بهترین پزشک معالج را معرفی می کنیم.

لیزر شقاق در تهران (درمان قطعی) با دکتر قمری

شقاق مقعدی چیست؟

به بریدگی و ترک خوردگی های داخلی مقعد که اغلب به صورت زخمی کوچک در مقعد پدید می آید، شقاق یا فیشر (fissure) گفته می شود. دلیل اصلی این بیماری بیشتر به خاطر فشار بیش از حد به مقعد، رابطه جنسی مقعدی و اجابت مزاج طولانی پدیدار می شود.

این بیماری گاهی ممکن است با بواسیر اشتباه گرفته شود، اما بهتر است بدانید این دو عارضه با یکدیگر متفاوت است و بیماری بواسیر شامل تورم رگ های دیواره مقعدی است در صورتی که شقاق به ایجاد ترک عمیق در دیواره های خارجی مقعد گفته می شود.

این بیماری دارای انواع راه های درمانی نظیر درمان خانگی، گیاهی، دارویی، لیزر و جراحی سنتی است که اگر بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود با درمان خانگی به طور قطعی درمان می شود، اما اگر بیماری به خوبی تشخیص داده نشود و تبدیل به حالت شقاق مزمن یا حد شود.

پزشک برای درمان، روش های عمل آن را توصیه می کند که بهترین نوع درمان با استفاده از عمل جراحی، درمان با لیزر شقاق است که مزایا بسیار زیادی دارد.

مزایا لیزر شقاق در تهران

شهر تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران، دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته ای در زمینه لیزر انواع بیماری های مقعدی است. لیزر شقاق جزوی از عمل هایی است که در این شهر با بهترین امکانات و پیشرفته ترین تجهیزات از قبیل لیزر های پرتوان، CO2 و … انجام می گیرد.

دلیل اهمیت و محبوبیت لیزر شقاق در تهران، به جهت این موضوع است که این عمل بدون هیچگونه درد و خونریزی، بدون بستری، دوران نقاهت کوتاه و هزینه ای به صرفه انجام می شود.

همانطور که اشاره کردیم از مزایا لیزر شقاق در تهران این است که بیماری می تواند بعد از عمل و بدون بستری شدن به زندگی عادی خود برگشته و فعالیت ها روزمره را از سر گیرد و این عامل موجب می شود که عزیزانی که از سراسر کشور به مرکز لیزر درمانی در تهران مراجعه کنند، ظرف مدت چند ساعت بتوانند به شهر خود بازگردند.

لیزر شقاق در تهران (درمان قطعی) با دکتر قمری

بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران کجاست؟

در شهر تهران مراکز درمانی بسیاری وجود دارد اما مرکز درمانی در اولویت است که دارای تجهیزات پزشکی پیشرفته، کادر درمانی با سابقه، پیگیری بعد از عمل و دسترسی آسان از تمام نقاط شهر به آن باشد و دلیل آن این است که مقعد دارای بافتی حساس است و اگر به صورت اصولی و با رعایت نکات پزشکی درمان نشود، عفونت کرده و درد بیشتر در بیمار می شود.

کلینیک لیزر قمری به عنوان بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران به شمار می رود. در کلینیک تخصصی شقاق مقعدی قمری، شما عزیزان می توانید در کمترین زمان به درمان شقاق با لیزر در تهران بپردازید و با خیال راحت و آسوده مراحل بهبود و نقاهت خود را طی کنید.

در این مرکز، دکتر قمری، دکتر متخصص شقاق در تهران، به عنوان جراح به درمان بیماران میپردازد. ایشان با دارا بودن بیش از 30 سال تجربه کاری و 16 هزار عمل لیزر بیماری های مقعدی توانسته است عنوان بهترین دکتر لیزر شقاق در مرکز تهران، را بدست بیاورد.

شما عزیزان می توانید با شماره گیری شماره های 88339314-021 و 09031252295 با کلینیک قمری در ارتباط باشید و جهت عمل لیزر شقاق در تهران خود، رزرو نوبت کنید.

لیزر شقاق در تهران (درمان قطعی) با دکتر قمری

مراقبت های قبل از عمل لیزر شقاق

پس از مراجعه حضوری به آدرس تهران- امیرآباد – بالاتر از خیابان فاطمی – بعد از پمپ بنزین – کوچه خسروی – ساختمان پزشکان رازی و معاینات اولیه دکتر قمری و آزمایشاتی نظیر کولونوسکوپی، با نظر دکتر برای شما عزیزان نوبت عمل لیزر تعیین می شود.

قطعا پزشک متخصص شقاق برای شما مراقبت های قبل از عمل برای شما تجویز می کند که باید یک روز قبل از عمل آن ها را رعایت کنید. این موارد به عواملی که در ادامه معرفی می کنیم، تقسیم میشود:

1- یک الی دو روز قبل از عمل شقاق با لیزر حتما سعی کنید مایعات و غذاهای ملین مانند سوپ میل کنید.

2- حتما قبل از عمل معده خود را از هرگونه مدفوع عاری کنید و به خوبی خود را تخلیه کنید.

3- از خوردن دارو های مسکن و رقیق کننده خون خودداری کنید.

4- 6 ساعت قبل از عمل از خوردن هر گونه مایعات، آب و مواد غذایی خودداری کنید.

5- در هنگام عمل حتما باید ناشتا باشید.

لیزر شقاق در تهران (درمان قطعی) با دکتر قمری

مراحل لیزر شقاق در تهران

در روز عمل، حتما نیم ساعت قبل از عمل لیزر در مطب دکتر قمری حاضر شوید و به توصیه هایی که دستیاران و تکنسین ها می گویند خوب گوش دهید.

  • با پوشیدن لباس مخصوص عمل لیزر و گرفتن حالت مدنظر پزشک عمل شروع می شود.
  • در ابتدا پزشک متخصص شقاق ( دکتر قمری) با تزریق آمپول لیدوکائین که یک آمپول قوی بی حسی است، ناحیه مورد نظر را بی حس کرده تا اگر در حین عمل بیمار احساس دردی هم داشته باشد، آن را متوجه شود.
  • پس از تکمیل مراحل اولیه عمل، پزشک، لیزر را به دهانه مقعدی نزدیک می کند و به قسمت زخم مقعدی میرسد.
  • در این مرحله، برشی کوچک در ناحیه مورد نظر زده می شود، که این عامل سبب آن می شود که ناحیه عضلات اسفنکتر شل شود.
  • این عمل برش باعث بهبود ناحیه زخم شقاق می شود.

مراقبت های بعد از عمل لیزر شقاق تهران

بعد از اتمام عمل و طی معاینه بعد از عمل، پزشک معالج برای شما قرص و داروهای مختلفی را تجویز می کند و به جهت بهبود سریعتر، دستورالعمل هایی را صادر می کند. دستورالعمل ها و فعالیت هایی نظیر مواردی که در ادامه به آنها می پردازیم:

1- مصرف غذاهای سالم و دارای فیبر

2- مصرف فراوان میوه و سبزیجات

3- توصیه به مصرف بیشتر آب و مایعات به جهت جلوگیری از یبوست مجدد

4- استفاده از حمام سیتز (آب گرم) به مدت 15 دقیقه الی 20 دقیقه بعد از هر اجابت مزاج به مدت یک الی دو هفته

5- پرهیز از فعالیت های سنگین

6- خرید محصولات طبی نظیر تشک و بالشتک نرم

7- داروهای آنتی بیوتیک

مدت زمان درمان لیزر فیشر مقعدی چقدر است؟

در زمینه دوره نقاهت بعد از عمل شقاق با لیزر نمی توان مدت زمان مشخصی را تعیین کرد، زیرا بیمار می تواند بعد از عمل لیزر می تواند به زندگی عادی خود بازگردد و فعالیت های روزمره خود را با مقداری مراقبت بیشتر ادامه دهد. البته این نکته را باید اشاره کنیم که اگر بیماری شقاق حاد یا مزمن باشد، دوران نقاهت مقداری بیشتر است و بیمار تا دو الی سه روز بهتر است فعالیت خاصی را انجام ندهد.

عوارض و معایب لیزر شقاق تهران

قطعا هر روش درمانی از سنتی، خانگی، دارویی و همچنین درمان با لیزر دارای معایبی است. دستگاه های لیزر بیماری های مقعدی به دلیل دارا بودن مراقبت های ویژه، مقدار هزینه بیشتری را برای درمان دارند و اکثر کلینیک ها به دلیل همین موضوع مبلغی بیشتری را در جهت عمل شقاق نسبت به روش های درمانی دیگر می گیرد.

همچنین این دستگاه به دلیل ساختاری پیشرفته نیازمند متخصصین خبره است و اگر پزشک یا فردی از آن به صورت نادرست و غیر اصولی استفاده کند، باعث می شود بیماری به خوبی درمان نشود و آسیب های جدی به بافت مقعدی که بافتی حساس است وارد شود.

لیزر شقاق در تهران (درمان قطعی) با دکتر قمری

هزینه لیزر شقاق در تهران

کلانشهر تهران به دلیل دارا بودن هزینه های زندگی بیشتر دارای قیمت بیشتری در زمینه عمل یا درمان بیماران دارد اما این بدین منظور نیست که عمل لیزر شقاق در تهران به صرفه و مناسب نیست. اتفاقا تهران به عنوان اولین شهر ایران، دارای امکانات و تجهیزات مدرن تری در زمینه درمان بیماران است و از اقصی نقاط کشور به جهت درمان به این کلانشهر سفر می کنند.

اما در خصوص هزینه عمل شقاق در تهران یا شهر های دیگر باید این نکته را اشاره کرد که، قیمت انواع عمل لیزر در این شهر با توجه به نوع عمل، روش درمانی، تخصص پزشک معالج، محل درمان، تجهیزات مورد نظر و.. تعیین می شود.

جمع بندی

در این مقاله از پول نیاز در برابر عمل لیزر شقاق در تهران و چالش های پیشرو آن صحبت کردیم و گفتیم که عمل لیزر شقاق یکی از بی خطر ترین عمل های موجود در بین عمل های بیماریهای مقعدی است و بیمار پس از عمل لیزر شقاق در تهران می تواند به طور کامل به زندگی روزمره خود بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: