پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی

بلو، بزرگ‌ترین نئوبانک ایران از قابلیت تازه‌ای در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این قابلیت جدید به نام «خدمات خودرو»، با هدف بهبود تجربه کاربران در مدیریت و پیشگیری از خطرات مرتبط با رانندگی، معرفی شده است.

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین بیش از ۱۸۰۰ تن از همکاران جدید، مراسم اختتامیه دوره‌های توجیهی شغلی بدو خدمت ویژه کارکنان جدید الاستخدام بانک برگزار شد.

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد

در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید، دکتر محمدمحسن صدر به این سمت منصوب شد.

۵میلیارد تومان جایزه برای ۵۰ نفر

سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می‌توانید پول خرد‌های خود را در هر تراکنش پس‌انداز کنید؛ قطره‌قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید.
با بیمه‌ها