پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

احداث اولین پارک پتروشیمی مناطق آزاد در جزیره قشم+ (فیلم)

معاون اقتصادی و مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از احداث اولین پارک پتروشیمی مناطق آزاد کشور در قشم خبر داد و گفت: با تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و ایجاد تنوع در شیوه‌های تامین مالی، در حال برنامه ریزی برای افزایش سرمایه گذاری در پروژه‌های حوزه نفت و انرژی جزیره قشم هستیم.

مپنا بدنبال تولید و تامین نیاز معادن و فولادسازی‌ها+فیلم

هر مجموعه‌ای برای حضور در سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱ هدفی را دنبال می‌کرد، اما سابقه و عملکرد گروه مپنا در کنار توانمندی که برای کشور به ارمغان آورده، دلیل حضور در سمپوزیوم کیش بود تا بتواند در قالب تعامل با معادن وشرکت‌های فولادی، نیاز‌های آنان را مرتفع کند.

پاسخ به نیاز داخل با تولیدات سپاهان مپنا+فیلم

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا از طراحی و ساخت تجهیزات مختلف صنعتی در این مجموعه خبر داد و گفت: تولیدات سپاهان مپنا و توانمندی‌ها نشان می‌دهد که فعل خواستن در مجموعه موج می‌زند.

رکورد شکنی فولاد ارفع در فروش آهن اسفنجی و شمش فولادی+ فیلم

سیدعلیرضا موسوی قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و بازاریابی فولاد ارفع از رکورد زنی در فروش آهن اسفنجی و شمش فولادی خبر داد و گفت:با تلاش‌های تمامی کارکنان توانستیم رکورد تولید ۸۵ هزار تن شمش فولادی را در فروردین ماه بدست آوریم.

حرکت مپنا با نور بالا در سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱+ فیلم

بیست و چهارمین نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که مپنا با ارایه دستاورد‌های خود تلاش کرد تا نیاز‌های فعالان معدنی و صنعتی حاضر در نمایشگاه را شناسایی کند و با طراحی و تولید این نیازها، از یک سو مانع خروج ارز از کشور شود و از سوی دیگر تولید و اشتغالی پایدار برای کشور رقم بزند.
با بیمه‌ها