May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۳۸۸
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
0
به منظور همکاری‌های بیشتر بین بانک شهر و شهرداری یزد‌، با سفر معاونان و مدیران بانک شهر به این استان تفاهم نامه ای در هفت ماده امضاء شد.
امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری یزد و بانک شهرپول‌نیوز- به منظور همکاری‌های بیشتر بین بانک شهر و شهرداری یزد‌، با سفر معاونان و مدیران بانک شهر به این استان تفاهم نامه ای در هفت ماده امضاء شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در سفر معاونان اعتبارات و بین الملل، برنامه ریزی و توسعه بازار، شعب و توسعه رضایتمندی، توسعه منابع انسانی، مالی و سرمایه گذاری‌ها، فناوری اطلاعات و امور نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر به یزد، تفاهم نامه ای در راستای گسترش همکاری، فی مابین شهرداری یزد و بانک شهر به امضاء رسید.

بر این اساس ، این تفاهم نامه از طرف مرتضی خامی معاون اعتبارات و بین الملل بانک شهر و مهندس محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد به امضاء رسیده و در هفت ماده تنظیم شده است.

پیش از امضا این تفاهم نامه شهردار یزد به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهرداری و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری یزد در جلسه ای با مدیران و معاونان بانک شهر ، به رایزنی درخصوص همکاری های دو جانبه و معرفی شاخص های همکاری پرداختند.
این جلسه و به منظور انجام تخصصی امور ، کارگروه‌های سه گانه ای با حضور متخصصان و مسئولان مربوطه تشکیل شد .

بر این اسا‌س‌، صدور کارت شهروندی برای شهروندان یزدی، توانمند سازی شهرداری جهت ارائه انواع خدمات عمومی به منظور افزایش سطح رفاه جامعه از طریق شبکه تخفیف بانک شهر مبتنی بر کارت شهروندی و راه اندازی سامانه ای جهت وصول آنی قبوض، از جمله تعهدات بانک شهر در این تفاهم نامه است. همچنین انجام همکاری های لازم جهت اجرای پروژه شهر هوشمند تأمین زیرساخت ها و مجوزهای لازم، تشویق و ترغیب پیمانکاران و سازمان‌های وابسته جهت همکاری با بانک شهر، معرفی بانک شهر به عنوان بانک عامل در صورت انتشار اوراق مشارکت، پذیرش کارت شهروندی در همه فضاهای پذیرندگی حمل و نقل شهری و همکاری در توسعه فضای پذیرندگی کارت شهروندی نیز از عمده تعهدات شهرداری در این تفاهم نامه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: