April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۴۳۷
۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
0
بيمه پاسارگاد از جديد ترين محصول بيمه اي اين شركت تحت عنوان "بيمه عمر و تأمين آتيه مكمل بازنشستگي" رونمايي كرد .
رونمایی از محصول جدید بیمه پاسارگادپول‌نیوز- بيمه پاسارگاد از جديد ترين محصول بيمه اي اين شركت تحت عنوان "بيمه عمر و تأمين آتيه مكمل بازنشستگي" رونمايي كرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، صبح امروز سه شنبه ۱۱ ام آذر ماه ۹۳ مراسم رونمايي از محصول جديد "بيمه عمر و تأمين آتيه مكمل بازنشستگي" بيمه پاسارگاد با حضور معصوم ضميري- مدير عامل، فرامرز روحاني -معاون فني بيمه هاي اشخاص، میرعلی مطهري- مدير كل بيمه هاي اشخاص، بهروز نيرومند راد- مدير بيمه عمر و تأمين آتيه بيمه پاسارگاد و گروهي از مديران و سازمان فروش اين شركت در تالار ايوان شمس برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، بهروز نيرومندراد در معرفي پوشش بيمه عمر و تأمين آتيه مكمل بازنشستگي بيمه پاسارگاد ، با ضروري دانستن تأمين نيروهاي متخصص بازنشسته و لزوم تغيير ديدگاه جامعه نسبت به دوران بازنشستگي و از كار افتادگي گفت: هزينه هاي نگهداري و مراقبت هاي خاص پزشكي در اين دروان به معني نياز به نقدينگي بيشتر است و براي تامين اين هزينه ها انتخاب يك بيمه مناسب كه براي مواردي چون از كار افتادگي و بروز بيماري هاي خاص و مراقبت هاي پزشكي و فوت يكي از اعضاي اصلي خانواده طراحي شده باشد به تامين هزينه ها كمك خواهد نمود.

وي  افزود: بيمه پاسارگاد با ارائه محصولي به نام «بيمه عمر و تأمين آتيه – مكمل بازنشستگي» با برنامه ريزي خاصی به تأمين مالي دوره فراغت از كار و بازنشستگي پرداخته ، به ترتيبي كه آسايش خاطر براي نيروي كار فعال (اعم از بازنشستگان شاغل و كاركنان جوان) فراهم گردد.

مدير بيمه عمر و تأمين آتيه بيمه پاسارگاد مهم ترين پوشش ها و مزاياي بيمه نامه مذكور را به ترتيب زير برشمرد:

-برقراري مستمري مكمل بازنشستگي در دوران فراغت از كار
-پوشش بيمه درمان تكميلي در دوران فراغت از كار (تا سن ۸۰ سالگي)
-پوشش بيمه عمر در دوران دريافت مستمري
-پرداخت سرمايه فوت بيمه شده
-تعيين ميزان حق بيمه و نحوه پرداخت آن به دلخواه بيمه شده و با تائيد بيمه گذار
تناسب حق بيمه با افزايش حقوق
مشاركت كارفرما در پرداخت حق بيمه و سپرده
معافيت مالياتي سرمايه فوت و مستمري پرداختي
پذيرش حق بيمه اين بيمه نامه جزو هزينه هاي قابل قبول  
پرداخت وام به بيمه شدگان
مدت بيمه نامه حداقل ۳ سال و حداكثر ۳۰ سال
مشاركت در منافع
مدت پرداخت مستمري حد اقل ۵ سال  و حد اكثر تا تاپان عمر
تا ۲ درصد بيشتر از سود سپرده هاي بلند مدت
بازخريد بيمه نامه

نيرومند راد در ادامه افزود: در پوشش بيمه عمر و تأمين آتيه مكمل بازنشستگي همچنين بيمه شده با تأييد بيمه گذار مي تواند با پرداخت حداقل ۶ ماه از حق بيمه درخواست بازخريد بيمه نامه را داشته باشد.

همچنين با هماهنگي هاي به عمل آمده شرکت بیمه پاسارگاد آمادگي دارد در زمان صدور بيمه نامه مبلغي را به عنوان سپرده از بيمه گذار دريافت نمايد كه اين امر از يك طرف سبب خارج نمودن نقدينگي مازاد و پراكنده در سطح جامعه و هدايت و بكارگيري آن ها در جهت اهداف توسعه و مهار تورم مي گردد و از طرف ديگر افزايش اندوخته در مدت بيمه نامه و در نهايت پرداخت مستمري مناسب را فراهم مي نمايد.

وي اين بيمه را بهترين راه براي مشاركت كارفرما در پرداخت حق بيمه ، سپرده گذاري براي بيمه شدگان از محل ارزش بازخريد سنوات خدمات آنان اعلام داشت و تصريح كرد: سرمايه بيمه ( اندوخته ) با توجه به ميزان حق بيمه و مبلغ سپرده گذاري و نرخ هاي فني محاسبه مي شود. ليكن بيمه پاسارگاد متعهد است چنانچه از سرمايه گذاري اندخته هاي بيمه شدگان سود بيشتري را كسب نمود، بيمه شدگان را به ميزان ۸۵ % سود مازاد شريك نموده و هر ساله سود مشاركت در منافع را به اندوخته بيمه نامه ، اضافه نمايد.

مدير بيمه عمر و تامين آتيه بيمه پاسارگاد در پايان گفت: بيمه گذاران مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره در مورد اين محصول جديد با كارشناسان بيمه عمر و تأمین آتيه شعبه هاي بيمه پاسارگاد در سراسر كشور تماس برقرار نمايند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: