May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۴۱۳
۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
0
وزیر بهداشت گفت: دولت در شرایط اقتصادی كنونی با تمام مشكلاتی كه دارد به طور جدی پیگیر اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت است.
پول‌نیوز- وزیر بهداشت گفت: دولت در شرایط اقتصادی كنونی با تمام مشكلاتی كه دارد به طور جدی پیگیر اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت است.

 هاشمی در نشست تخصصی دست اندركاران اجرای طرح تحول نظام سلامت خراسان جنوبی با بیان اینكه ما با تحول نظام سلامت فاصله داریم گفت: رضایت مردم گواه موفقیت این طرح تاكنون است و خوشحالیم كه اجرای این طرح بخشی از رنج مردم را كاهش داده است.

وی تاکید کرد: دسترسی به پزشك، دارو و خدمات درمانی در روستاها باید افزایش پیدا كند.

هاشمی همچنین با بیان اینكه تعداد نیروها در بخش اورژانس پنج تا هفت درصد افزایش یافته است، اضافه كرد: باید در كنار رضایتمندی مردم به شادابی و نشاط ارائه‌كنندگان خدمت نیز توجه كرد.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دلیل اجرای موفق طرح تحول سلامت اظهار امیدواری كرد: دانشگاه علوم پزشكی بیرجند كه ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی به بخشی از محروم‌ترین مردم كشور است، بهتراز گذشته مسیر ارتقا را طی كند و بتواند نیروهای بومی را تربیت كند.

هاشمی در پایان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان كرد: هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه سلامت و کاهش دغدغه ها و هزینه های درمانی مردم است.

بنابراین گزارش پیش از سخنان وزیر بهداشت مسولان دانشگاه گزارشی جامع از عملكرد دانشگاه علوم پزشكی بیرجند از ابتدای آغاز طرح تاكنون ارائه دادند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: