April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۳۴۰
۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
0
شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس‌هایاسکانیا نخستین سری اتوبوس‌های ایرانی را به اتیوپی صادر کرد.
پول‌نیوز- شرکت عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس‌های اسکانیا نخستین سری اتوبوس‌های ایرانی را به اتیوپی صادر کرد.

برای استفاده از این اتوبوس‌های درون شهری شرکت عقاب افشان همچنین با حضور کارشناسان خود در این کشور رانندگان اتیوپیایی را آموزش داد.

یکی از مهمترین دوره های آموزشی در شرکت عقاب افشان، آموزش رانندگان قبل از تحویل اتوبوس ها به منظور استفاده در ناوگان است. از این رو دوره های آموزشی رانندگان در قالب آموزش نظری و عملی توسط مدرسان مورد تأیید شرکت اسکانیا برگزار می شود تا رانندگان نحوه رانندگی صحیح با استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات موجود روی اتوبوس و همچنین نحوه نگهداری صحیح را بیاموزند. اینکار سبب کاهش هزینه‌های نگهداری اتوبوس و همچنین افزایش قابل توجه ایمنی سفرها می شود.

از همین رو پس از صادرات محصولات این شرکت به کشور اتیوپی با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی اسکانیا در این کشور، دوره آموزش رانندگان برای اتوبوس‌های شهری و برون شهری و همچنین دوره آموزش تکنسین‌ها برگزار شد.

این دوره آموزشی توسط مهندس محسن نوروزی، مدیر خدمات پس از فروش طی دو روز در شهر آدیسآبابا برگزار شد و در پایان به رانندگان معرفی شده، گواهی صلاحیت استفاده از اتوبوس های عقاب ـ اسکانیا اهدا شد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: