May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۵۵۱
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
0
شرکت سامسونگ از گسترش تولید تلویزیون‌های مجهز به سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به Tizen خبر داد. قرار است این تلویزیون‌ها حدود یک ماه دیگر روانه بازار شوند.
پول‌نیوز- شرکت سامسونگ از گسترش تولید تلویزیون‌های مجهز به سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به Tizen خبر داد. قرار است این تلویزیون‌ها حدود یک ماه دیگر روانه بازار شوند.

قرار است این تلویزیون‌ها ابتدا در آمریکا و کره جنوبی و سپس طی ماه‌های بعد در دیگر کشورهای جهان عرضه شوند.

سامسونگ می‌گوید سالهاست در حال تلاش برای توسعه سیستم عامل Tizen است و سرمایه گذاری گسترده ای در این زمینه به عمل آورده است. این شرکت امیدوار است از این طریق بهتر بتواند با اپل و گوگل که از سیستم عامل‌های اختصاصی خود بهره می‌گیرند رقابت کند.

علت به عقب افتادن عرضه تلویزیون های مجهز به سیستم عامل Tizen تا به حال این بوده که هنوز برنامه های یا App های متناسب با آن به میزان کافی طراحی نشده است.

سامسونگ قصد دارد در آینده در گوشی ها و تبلت های خود هم به جای سیستم عامل آندروید از سیستم عامل اختصاصی خودش استفاده کند و این کار به طور قطع بر سهم این سیستم عامل از بازار تاثیر منفی خواهد گذاشت. اپل و گوگل در حاضر حاضر در مجموع بیش از 95 درصد از بازار سیستم عامل های همراه را در اختیار دارند.

سامسونگ در حال حاضر یک سوم بازار تلویزیون را در جهان در اختیار دارد و افزودن سیستم عامل Tizen به این تلویزیون‌ها می‌تواند زمینه را برای افزایش استفاده از آن بر روی دیگر تولیدات این شرکت فراهم کند. این شرکت قصد دارد امسال برای اولین بار گوشی‌های مجهز به Tizen را در هند عرضه کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: