April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۱۶۴
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
0
سازمان هواشناسی کشور برای روز جاری و سه شنبه (فردا) پیش بینی کرد :برخی مناطق جنوب شرق، شرق کشوربا افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده مواجه شوند که به تدریج از مقدار ابرها در این مناطق کاسته خواهد شد.
پول‌نیوز- سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز سه شنبه فردا در اکثر نقاط کشور جوی پایدار حاکم می شود و روز چهارشنبه با تقویت جریان های شمالی روی دریای خزر به خصوص در غرب سواحل دریای خزر بارش های پراکنده مشاهده خواهد شد .

همچنین طی روز جاری خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود و از بعداز ظهر پنجشنبه این هفته در شمال غرب وغرب کشور پدیده ابرناکی و بارش پراکنده آغاز می شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درخصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا،گفت: اکنون دمای هوای تهران به حدود هشت درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 23 درصد، سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین منفی دو تا هشت درجه بالای صفرپیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به منفی یک تا 9 درجه بالای صفر می رسد، هرچند نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف و با غبار صبحگاهی همراه خواهد شد.

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز چهارشنبه این هفته بین صفر تا 9 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.

هفته گذشته به دلیل بارش برف و بروز یخبندان جاده های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات تهران، البرز، قزوین، غرب کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شمالی خوزستان را دربر گرفت .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: