May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۲۹۷
۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
0
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همراه با کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده است، به بازدید از پلی‌کلینیک مبعث بوشهر و دشتستان شهر برازجان و مهر برازجان و شعبه دلوار در استان بوشهر پرداخت و از مشکلات و محدودیتهای آنان آگاهی یافت.
سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان بوشهر پول‌نیوز- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همراه با کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده است، به بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان پرداخت و از مشکلات و محدودیت‌های این مرکز درمانی آگاه شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر سیدتقی نوربخش پس از بررسی روند خدمت رسانی در این بیمارستان و اخذ نظرات و دیدگاه‌های مدیران تأمین اجتماعی استان بوشهر با افزایش 10 تخت به ظرفیت خدمت رسانی این بیمارستان موافقت کرد.

دکتر نوربخش همچنین در این بازدید با بیماران و مراجعه کنندگان به این بیمارستان به گفتگو پرداخت و در عیادت از بخش زنان و زایمان این بیمارستان به مادران بستری در این بخش شاخه گل و هدایایی اهدا کرد.

وی همچنین برای ارتقاء خدمت رسانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی برازجان با احداث ساختمان مناسب برای پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی امام موسی کاظم(ع) برازجان نیز موافقت کرد.

سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان بوشهر


ساختمان فعلی پلی‌کلینیک امام موسی کاظم(ع) استیجاری است و این امر باعث ایجاد برخی محدودیت‌ها برای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان می‌شود.

زمین مورد نیاز برای احداث پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع) توسط خیرین اهدا شده است و با موافقت دکتر نوربخش عملیات احداث ساختمان جدید این مرکز درمانی بزودی آغاز می‌شود.

بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از شعبه دشتستان شهر برازجان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، با حضور در شعبه دشتستان به بازدید از بخش‌های مختلف این شعبه پرداخت.

دکترسیدتقی نوربخش در این بازدید از نزدیک در جریان امور و فعالیت‌های این شعبه قرار گرفت و در گفتگو با مراجعه کنندگان از مشکلات و خواسته‌های آنان آگاهی یافت.

سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان بوشهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان بازدید از شعبه دشتستان، با کارکنان نیز دیدار کرد و  جویای مسایل و مشکلات آنها شد.

در این بازدید، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی پاسخگویی مناسب به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان را از اولویت‌های مهم سازمان دانست.

همچنین دکتر نوربخش دستورات لازم برای حل برخی از مشکلات این شعبه، برای ارائه خدمات مناسب تر به بیمه شدگان را صادر کرد.

شعبه تأمین اجتماعی دشتستان به بیش از 27 هزار نفر بیمه شده اصلی و 3 هزار و 200 نفر مستمری بگیر خدمت رسانی می‌کند. بیش از 11 هزار کارگاه نیز  تحت پوشش تأمین اجتماعی شعبه دشتستان قرار دارد.

این افراد همراه با خانواده‌شان از مزایای تأمین اجتماعی بهرمند می‌شوند و در مجموع کل جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی شعبه دشتستان به بیش از 70 هزار نفر می‌رسد.

 بازدید مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی از پلی‌کلینیک مبعث بوشهر

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی از پلی‌کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی مبعث بوشهر بازدید کردند.

دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور ارشد، دکتر محمدعلی همتی، معاون درمان، عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر رضا امینی، مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی از تمامی بخش‌های این مرکز درمانی بازدید کردند.

مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از بخش‌های مختلف پلی‌کلینیک مبعث ضمن تشکر از زحمات کارکنان این مرکز، مشکلات و کمبودهای این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

این مرکز در طول شبانه روز بالغ بر 3 هزار مراجعه کننده دارد که از خدمات درمانی تخصصی این مجموعه استفاده می‌کنند.

پلی‌کلینیک تامین اجتماعی مبعث تنها مرکز درمانی استان بوشهر است که آزمایشات هورمونی و تیروئیدی را انجام می‌دهد.

بازدید مشاور ارشد و معاونان سازمان تأمین اجتماعی از شعبه دلوار در استان بوشهر


مشاور ارشد و معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شعبه تأمین اجتماعی دلوار از توابع شهرستان تنگستان واقع در استان بوشهر بازدید کردند.

دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور ارشد؛ دکتر محمدعلی همتی، معاون درمان؛ عبدالرحمن تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس و دکتر رضا امینی، مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سفر رئیس جمهور و همراه با کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده‌اند.

مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از شعبه تنگستان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این شعبه از نزدیک مسائل و مشکلات این مرکز را از کارکنان و مراجعه کنندگان جویا شدند تا برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیران سازمان تأمین اجتماعی همچنین با حضور در موزه شهید رئیس علی دلواری، سردار مبارز استان بوشهر با رشادتها و مبارزات این شهید آشنا شدند.

 سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و همراه با کاروان تدبیر و امید به این استان سفر می‌کند.

دکتر سیدتقی نوربخش در این سفر از پروژه‌ها و مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر بازدید خواهد داشت.

وی همچنین در سفر به استان بوشهر جلسات مشترکی با فعالان و اعضای تشکل‌های کارگری، بازنشستگی و کارفرمائی خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: