May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۴۰۸
۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
0
محموله 20 میلیاردی لوازم و قطعات یدکی انواع خودروهای خارجی توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری توقیف شد.
پول‌نیوز- محموله 20 میلیاردی لوازم و قطعات یدکی انواع خودروهای خارجی توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این مطلب گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر بارگیری محموله بزرگ قاچاق از یکی از بنادر جنوبی به مقصد تهران و احتمال ترانزیت محموله مذکور از یکی از محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی گشت های محسوس و نامحسوس و تحت نظر قراردادن خودروهای عبوری سرانجام در محور خوزستان کامیون کشنده اسکانیا حامل کانتینر 40 فوت که 2 دستگاه خودرو تندرو سمند و پژو پارس در حال اسکورت آن بودند شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

به گفته سرهنگ یاری با حضور کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و بازرسی محموله مذکور یک دستگاه موتور کامل دیزل ژنراتور بزرگ مورد استفاده در کارگاه های سدسازی، 20 دستگاه موتور کامل خودروهای خارجی، 100 دستگاه دیاگ خودرو، 25 دستگاه گیربکس خودرو و 4 هزار و 520 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو استوک فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول ارزش ریالی محموله مکشوفه را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرد قاچاقچی به منظور امتناع پلیس از توقیف محموله، 50 میلیون تومان رشوه پیشنهاد می کند که ماموران با صحت عمل مبلغ پیشنهادی را رد و ضمن انتقال خودرو به پارکینگ و تکمیل پرونده موضوع را به مراجع قضائی منعکس می کنند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق را از اولویت های پلیس دانست و تأکید کرد: این مهم به طور جد در دستور کار پلیس آگاهی و سایر همکاران در مجموعه انتظامی استان قرار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: