May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۹۰۰
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
0
دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، با حضور ده ها شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور، از پس فردا 12بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
پول‌نیوز- دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران، با حضور ده ها شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور، از پس فردا 12بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه که بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه پوشاک کشور محسوب می شود؛ برترین تولیدات پوشاک ملی شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.


این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی در اختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران این صنعت قرار خواهد داد تا با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت مخاطبان قرار دهند.

دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران در سالن های 44A-44B خلیج فارس و در فضائی بالغ بر شش هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا خواهد شد.

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال ، افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید برندهای ایرانی مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران است.

برگزاری چند نشست تخصصی و مسابقه طراحی پوشاک با حضور استادان برتر این حوزه، بخشی از برنامه های جانبی دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران خواهد بود.

فروشگاههای زنجیره ای، فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی، بنکداران، صاحبان مراکز خرید در حال احداث، نمایندگی برندهای خارجی در ایران و رایزنان بازرگانی سفارتخانه های کشورهای همسایه، برخی مخاطبان و مشارکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران به همت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مربوط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، توسط شرکت سامع پاد نوین برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران از 12 تا 15 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

گردش مالی بازار پوشاک کشور حدود 8 هزار میلیارد دلار است که سهم بخش داخلی از این بازار بزرگ تنها حدود 30 درصد است و 70 درصد مابقی این بازار در دست واردکنندگانی است که پوشاک را عمدتا به صورت قاچاق وارد کشور می کنند. ضمن آنکه 50 درصد محصولات وارداتی تنها از چین و ترکیه وارد کشور می شود. به همن علت بسیاری از تولید کنندگان قدرت رقابت لازم با این حجم واردات را ندارند ضمن اینکه از حمایت چندانی نیز برخوردار نیستند لذا تولیدکننده داخلی در حال حاضر تنها با نیمی از ظرفیت خود فعالیت می کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: نمایشگاه ، پوشاک ، کشور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: