April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۴۷۸
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
0
در راستاي توسعه سبد محصولات و خدمات بانك سينا در حوزه بانكداري الكترونيك و با هدف تسريع در خدمات رساني به مشتريان در همه ساعات شبانه روز، همزمان با گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، شعب تمام الكترونيك "فرابانك سينا" به بهره برداري رسيد.
بهره برداری از شعب تمام الكترونيك
پول‌نیوز- در راستاي توسعه سبد محصولات و خدمات بانك سينا در حوزه بانكداري الكترونيك و با هدف تسريع در خدمات رساني به مشتريان در همه ساعات شبانه روز، همزمان با گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، شعب تمام الكترونيك "فرابانك سينا" به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسمي كه روز چهارشنبه 15 بهمن ماه جاري با حضور مديرعامل، معاونين، مديران، مشاوران و روساي ادارات بانك سينا در محل شعبه شهيد بهشتي تهران برگزار شد، شعب تمام الكترونيك فرابانك سينا به طور رسمي فعاليت خود را آغاز كردند.

بهره برداری از شعب تمام الكترونيك

مديرعامل بانك سينا در اين مراسم ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر و سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، با اشاره به اينكه در حال حاضر بيش از 85 نوع خدمت در حوزه بانكداري الكترونيك از سوي اين بانك به هموطنان ارائه مي شود، گفت: با توجه به رويكردي كه در جامعه نسبت به استفاده از خدمات الكترونيك وجود دارد، بانك سينا سياستگذاري ها و برنامه ريزي هاي خود را بر محور توسعه اين خدمات استوار ساخته و افتتاح شعب فرابانك نيز در همين راستا صورت گرفته است.

دكتر كوروش پرويزيان با تشريح فضاي رقابت موجود در نظام بانكي، ضرورت توجه به توسعه بانكداري الكترونيك را به عنوان يكي از محورهاي موفقيت در موقعيت فعلي يادآور شد و افزود: با ايجاد تنوع در خدمات بانكداري الكترونيك و ترويج فرهنگ استفاده از اين خدمات مي توان زمينه موفقيت بيش از پيش بانك و بهبود عملكردها را فراهم آورد.

وي در ادامه تصريح كرد: نيروي انساني صديق، امين و قابل وثوق بانك سينا در كنار ارائه خدمات متنوع بانكداري الكترونيك دو مولفه مهم جهت افزايش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوري پايدار بانك به شمار  مي رود.

بهره برداری از شعب تمام الكترونيك

مسعود پشم چي معاون فناوري اطلاعات و شبكه ارتباطات بانك سينا نيز در اين مراسم با اعلام اين كه شعب فرابانك سينا 95 درصد از خدمات قابل ارائه از سوي شعب سنتي بانك ها را به صورت آنلاين و با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز بانكي به مشتريان و مراجعين ارائه مي كنند، گفت: يكي از بارزترين مشخصات شعب فرابانك سينا ايجاد امكان تماس تصويري و ويديوئي آني و مستقيم مشتريان با كارشناسان و مشاوران بانكي است كه از اين طريق آنها مي توانند ضمن دريافت مشاوره هاي بانكي و آشنايي با جديدترين خدمات بانك سينا، سوالات و ابهامات خود را در حوزه خدمات بانكي مطرح كنند.

وي از ديگر خدمات قابل ارائه در شعب فرا بانك سينا را سرويس "خود دريافت" اعلام كرد كه مشتريان بانك سينا با استفاده از آن مي توانند وجوه مورد نظر خود را بر خط به حساب خود واريز نموده و سپس در صورت نياز به حساب و يا كارت ديگران نيز انتقال دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: