May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۸۲۱
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
0
افتتاح 278 طرح پست بانک با حضور وزیر ارتباطات
پول‌نیوز- همزمان با هشتمين روز دهه مبارک فجر، 287 پروژه پست بانک ايران با حضور دکتر محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، حسن‌زاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل پست بانک ایران و اعضاي هيأت مديره و جمعی از مدیران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه بانک و بیمه
پول‌نیوز، همچنین دکتر واعظی وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شعبه فلاحی پست بانک ایران را افتتاح و پس از آن در نشستی با حضور مدیران و مسئولین پست بانک و جمعی از خبرنگاران سخنانی را ایراد کردند.

رییس هیت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران به اقدامات انجام شده در سال جاری ازجمله
راه اندازی سامانه اینترنت بانک صندوق قرض‌الحسنه پست‌بانک‌، راه‌اندازی شعبه شبانه‌روزی الکترونیکی پست بانک رتبه پنجم نظام بانکی در پرداخت یارانه به سرپرستان خانواده و... اشاره کرد.

حسن زاده تصریح کرد: 80
درصد منابع مالی بانک صرف ایجاد مشاغل و 20 درصد هم به وام های ضروری اختصاص یافته است.

افتتاح 278 طرح پست بانک با حضور وزیر ارتباطات

در این مراسم 3 طرح جدید، موبایل بانکینگ، دستگاه خودپرداز غیرنقدی و خود دریافت در پست بانک معرفی و افتتاح شد.

از دیگر پروژهای افتتاح شده می‌توان 10 شعبه و باجه، 48 دفتر خدمات شهري، 13 دفتر خدمات بانکي روستايي، 94 دستگاه خودپرداز، 112 باجه خدمات بانکي در مراکز پستي و يک پايگاه شبانه‌روزي با اعتبار 120 ميليارد و 860 ميليون ريال  و به‌ منظور ارائه خدمات مختلف بانکي، در مناطق روستايي محروم و مرزی و کمک به کاهش ترددهاي روستاييان در سراسر کشور را نام برد.

محمود واعظی همچنین به امضای تفاهم نامه میان پست بانک و شرکت مخابرات و شرکت پست درماه گذشته اشاره کرد و گفت: با امضای این تفاهم نامه این شرکت ها می توانند از امکانات یکدیگر در سراسر کشور استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: