May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران اعلام کرد
کد خبر: ۱۴۰۹۱۶
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
0
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران گفت: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه 13 هزار پرونده آتش سوزی در این مدیریت تشکیل شد که در مجموع بابت این پرونده ها 906 میلیارد ریال غرامت پرداخت کردیم.
پرداخت 906 میلیارد ریال غرامت آتش سوزی توسط بیمه ایرانپول‌نیوز- محمد رضایی در خصوص پرداخت تازه‌ترین خسارت آتش سوزی بیمه ایران به میزان 66 میلیارد و 500 میلیون ریال به بیمه گذار بخش خصوصی تصریح کرد: این غرامت مربوط به وقوع حادثه آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودروهای سنگین است که اواخر نیمه دوم سال 1393 به وقوع پیوست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه توصیه ای به تجار وبیمه گذاران خصوصی برای دریافت مناسب تر خدمات بیمه ای از شرکت های بیمه ای دارد، عنوان کرد:‌به طور حتم بیمه گذارانی که دفاترحسابرسی قانونی داشته و از اصول حسابداری صنعتی در کسب وکار خود استفاده می کنند هنگام بروز خسارت با مشکل کمتری مواجه می شوند در همین راستا از آنان می‌خواهیم برای کسب و تجارت خود دفاتر قانونی حسابداری تهیه کنند.

مدیربیمه های آتش سوزی بیمه ایران ادامه داد:‌ همچنین ضریب ایمنی محل کار خود را افزایش دهند و اموال خود را نیز به قیمت واقعی بیمه کنند.

بنا بر اعلام بیمه ایران، وی در ادامه توصیه‌های خود به تجار و بازرگانان، تهیه بیمه نامه مسوولیت برای واحدهای تجاری را برای آنان ضروری خواند و افزود: وقوع آتش سوزی در واحدهای تجاری و انبارها در بسیاری از موارد به اموال و ساختمان های مجاور سرایت کرده و به آنان نیز خسارت وارد می‌کند که درصورت داشتن بیمه نامه مسوولیت این موارد قابل جبران خواهد بود، در غیر این صورت باید شخصا این موارد را پرداخت کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: