April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۰۴۲
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
0
شایان در این مراسم با عنوان اینکه بانک ملی ایران در سال 93 کارنامه عملکردی مناسبی را ارائه نمود، ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط عمومی کشور در سال جاری بانک بتواند موفق‌تر از گذشته در اقتصاد کشور ایفای نقش کند.
معارفه سرپرست جدید اداره امور شعب بانک ملی استان زنجانپول‌نیوز- مراسم معارفه علیرضا احمدی سیاه‌مرد سرپرست جدید و تودیع اصلان کریمی رئیس سابق اداره امور شعب استان زنجان با حضور محمود شایان مدیر امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شایان در این مراسم با عنوان اینکه بانک ملی ایران در سال 93 کارنامه عملکردی مناسبی را ارائه نمود، ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط عمومی کشور در سال جاری بانک بتواند موفق‌تر از گذشته در اقتصاد کشور ایفای نقش کند.

 احمدی سیاه مرد سرپرست جدید اداره امور شعب استان زنجان نیز در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره امور گفت: همسو با اهداف مدیریت بانک، این اداره امور شعب برنامه‌هایی نظیر تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای فعال، ایجاد فرصت‌های شغلی ضمن همکاری با سیستم بانکی و ادارات مربوطه و جذب سپرده‌های ارزان قیمت را در دستور کار خود  قرارداد.

کریمی رئیس سابق اداره امور شعب استان زنجان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور در زمان تصدی خود ارائه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: