April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۹۳۷
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
0
شهروندی از روستای کوانژو واقع در استان فوجیان برای نمای خارجی ساختمان مسکونی خود از حکاکی انواع اسکناس روی دیوار سنگی استفاده کرده است. یوآن چینی و دلار آمریکایی روی دیوارها توجه هر عابر و اخیرا خبرنگاران را جلب کرده است.
پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - اخبار عجیب و غریب مربوط به چین دیگر کمتر کسی را غافلگیر می کند. از زندگی روزمره مردمان این سرزمین گرفته تا اقتصاد آنها پیوسته اخباری را می شنویم که مشابه آن به ندرت در سایر نقاط جهان رخ می دهد. ساخت هواپیما در پشت بام، تولید لامبورگینی آهنی!، رانندگی با بالگرد دست ساز در خیابان و موارد دیگر از این دست همواره در اخبار داخلی این کشور به چشم خورده و البته برخی از آنها نیز شهرت جهانی می یابند. در حوزه اقتصاد نیز علاوه بر اعداد و ارقام شگفت انگیز و رشد همواره مثبت شاهد هستیم صنعت خودروی این کشور با اشتیاقی عجیب  محصولات روز دنیا را شبیه سازی میکند و نتیجه این تلاش برای مخاطب جالبتر از سوار شدن بر چنین محصولی است!

در میان اخبار عجیب و غریب مربوط به کشور چین، اخیرا ابتکار یک روستایی بسیار جلب نظر کرده و در شبکه هایاجتماعی این کشور با استقبال بالایی روبرو شده است. شهروندی از روستای کوانژو واقع در استان فوجیان برای نمای خارجی ساختمان مسکونی خود از حکاکی انواع اسکناس روی دیوار سنگی استفاده کرده است. یوآن چینی و دلار آمریکایی روی دیوارها توجه هر عابر و اخیرا خبرنگاران را جلب کرده است. این خلاقیت عجیب برای صاحب خانه 30 هزار یوآن(4830 دلار) هزینه داشته است.

این مرد روستایی که بسیار به اقدام خود افتخار می کند معنقد است هم اکنون مالک یک خانه پولدار! شده است.

طرح اسکناس 2 یوآنی
طرح اسکناس 100 دلاری آمریکا
طرح اسکناس 1000 دلاری هنگ کنگ
طرح اسکناس 50 یوانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: