April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۰۶۰
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
۱
می توانید یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت نه چندان مناسب پلاستیک بدنه و چاپ روی آن را سفارش دهید یا اینکه یک خودکار با کیفیت به همراه چاپ و طرح جذاب را برای مشتریان خود مدنظر داشته باشید. بی شک انتخاب و دست و دلبازی شما آینده محصول تبلیغاتی را مشخص می کند.

پول نیوز؛ مازیار دانیالی - حتما بارها خودکار، کاغذ یادداشت، جاکلیدی و ...را به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اید. آیا می دانستید که این روش از تبلیغات یکی از موثرترین راهکارهای ممکن برای جلب نظر مشتریان و برخورد بومرنگی (برخوردی که بازگشت مشتری برای خریدهای آینده را تضمین می‌کند) با آنها محسوب می شود.

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده ایم تبلیغات نقشی حیاتی و بی مانند در جریان تجارت و کسب و کار را برعهده دارد. از پخش کارت ویزیتی کوچک گرفته تا بزرگترین بیلبوردها و یا تیزرهایی از رسانه؛ صاحبان کسب و کار همواره تلاش می کنند تا کانال های ارتباطی خود با مشتریان را افزایش دهند. بدیهی است تا کالا یا خدمات شما تبلیغ نشود، مخاطبان آن نمی توانند نسبت به کیفیت و ارزشمندی آن اطلاعات مفیدی حاصل کنند. پس چنانچه اهمیت تبلیغات در دنیای کسب و کار را بپذیریم باید در راه بهره برداری از موثرترین شیوه های آن، زمان و هزینه صرف کنیم و امیدوار باشیم که این تلاش ها با افزایش رونق کسب و کارمان به بار می نشیند.

در این میان هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیار ویژه ای دارند. اگر دقت کرده باشید هنگامی که وارد یک فروشگاه می شوید یک کاتالوگ یا حتی بالونی که آرم تبلیغاتی فروشگاه مذکور را داشته باشد برای شما و همراهانتان بسیار جذاب به نظر می رسد. حال اگر این هدایای تبلیغاتی چیزی مانند خودکار، جاکلیدی و یا یک دفترچه یادداشت باشد به مراتب جالب تر است و حتی زمینه ای را ایجاد می کند تا مشتری درخواست دریافت هدایا را داشته باشد! این حالتی است که احتمالا خود شما نیز در مقام مشتری نظیر آن را تجربه کرده اید.

موفقیت چنین رویکردی در امر تبلیغات و آثار مثبت آن برای کسب و کار مساله ای اثبات شده، محسوب می شود. شاید هم اکنون نیز روی میز کار شما خودکارهایی با نوشته های تبلیغاتی موجود باشد. در این میان مدیران زیرک و صاحبان کسب و کار از تهیه و ارائه هدایای تبلیغاتی کوتاهی نمی کنند. از منظر روانشناسی نیز ذهن انسان به دریافت هدیه و کالای مجانی واکنش مثبت نشان می دهد. خوب در شرایطی که همه چیز برای یک نتیجه گیری مناسب آماده است، نباید فرصت را از دست داد. فقط کافی است مقداری هزینه کنید.

برخی از کالاهای پیشنهادی به عنوان هدیه ای برای مشتری:

لیوان با لوگو، شعار و اطلاعات کسب و کار مربوطه

خودکار با لوگو، شعار و اطلاعات کسب و کار مربوطه

جاکلیدی با لوگو، شعار و اطلاعات کسب و کار مربوطه

دفترچه یادداشت و تقویم با لوگو، شعار و اطلاعات کسب و کار مربوطه

انواع ساعت با لوگو، شعار و اطلاعات کسب و کار مربوطه

موارد فوق بیشتر حالت عمومی داشته و در انواع کسب و کار قابلیت ارائه به مشتری را دارند. البته می توانید نگاه تخصصی تری نیز به کسب و کار خود و انتخاب هدایا داشته باشید. به عنوان مثال اگر فروشنده رایانه و لوازم جانبی آن هستید، می توانید از موشواره (ماوس) با نام و اطلاعات مربوط به فروشگاه خود، استفاده کنید. قطعا اگر مقداری خلاقیت وجود داشته باشد هدایای بسیار جذابی برای جلب نظر مشتریان می یابید.

نکته: دفاتر تبلیغاتی هدایای مدنظر شما را با قیمت های مختلف برایتان آماده خواهند کرد و این رویکرد صاحب کسب و کار به فعالیت تجاری خود و میزان احترام به مشتری است که سطح کیفی هدایا را مشخص می کند برای مثال می توانید یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت نه چندان مناسب پلاستیک بدنه و چاپ روی آن را سفارش دهید یا اینکه یک خودکار با کیفیت به همراه چاپ و طرح جذاب را برای مشتریان خود مدنظر داشته باشید.

بی شک انتخاب و دست و دلبازی شما آینده محصول تبلیغاتی را مشخص می کند؛ اینکه روانه سطل زباله شود یا برای مدتها همراه مشتری عزیز شما باشد!


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
عادل صابری
Iran, Islamic Republic of
12:41 - 1394/02/13
ممنون از مقالتون
من تو کار تبلیغلاتم
هدیه ی بنجل و ارزان قیمت رو به هیچ وجه به مشتری ندیدن
چون نتیجه ی معکوس داره..
خودش یه نوع بی احترامیه و تو ذهن هدیه گیرنده شما رو صاحب کالا یا خدمات بنجل و بی ارزش معرفی می کنه....یا هدیه ندین یا کالای مرغوب بدین.
نمی دونم چرا بعضیا هزینه می کنن(خرید کالای بنجل) برای بدنام کردن کسب و کارشون!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: