April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۴۲۵
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
0
اعتراضات در یک بندر نفتی لیبی، این نگرانی را بوجود آورد که ممکن است صادرات نفت این کشور دچار اختلال شود و قیمت نفت خام آمریکا را به بیش از 60 دلار رساند.
پول‌نیوز - پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا شب گذشته (سه شنبه شب) اعلام کرد، قیمت آتی نفت در بازار نیویورک دیروز بالا رفت و برای نخستین بار در تقریبا 5 ماه گذشته، قیمت نفت خام آمریکا به بیش از 60 دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری یادشده، اعتراضات در یک بندر نفتی لیبی، این نگرانی را بوجود آورد که ممکن است صادرات نفت این کشور دچار اختلال شود.

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن (خرداد) بعد از ظهر دیروز در پایان معاملات بازار نیویورک، 2.5 درصد بالا رفت و به 60.40 دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت برنت دریای شمال نیز دیروز به هنگام بسته شد بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن با 1.6 درصد افزایش به 67.52 دلار در هر بشکه رسید.
برچسب ها: نفت نیویورک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: