May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۷۰۸
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
0
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد توزیع کننده شربت های مسموم در کهگیلویه و بویراحمد را در بوشهر دستگیر کرد.
پول‌نیوز- سردار غلامعباس غلامزاده، گفت: پس از مسمومیت حدود 20 نفر در شهرهای دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج بر اثر مسمومیت های مشابه و سرقت اموال برخی از آنها، تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

در اولین مسمومیت هشت نفردر شهر ددهدشت روانه بیمارستان شدند و پس از آن دومین مسمومیت از گچساران گزارش شد.

غلامزاده بیان کرد: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بهره گیری از اظهارات مسموم شدگان و در تحقیقات خود، پلاک خودروی فرد مظنون را شناسایی کرد.

وی گفت: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک آن سارقی سابقه دار است که در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های همجوار پرونده های متعددی در این زمینه دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با مشخص شدن هویت فرد مظنون براساس تحقیقات پلیسی محل تردد این متهم در یکی از شهرستان های استان بوشهر شناسایی شد و اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اعزام شدند.

غلامزاده گفت: مأموران سرانجام توانستند متهم را در حالی که قصد سوار کردن خانمی را داشت، دستگیر و از خودروی او مقداری پودر قرص 'کلونازپام' و یک پاکت یک لیتری آب میوه و چند عدد لیوان یک بار مصرف و 15 گرم تریاک کشف کنند.

وی تصریح کرد: فرد بازداشت شده در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به مسموم کردن تعدادی از شهروندان در دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج به سوار کردن زنان و سالمندان و تعارف شربت های مسموم و سپس سرقت از آنها نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برلزوم پرهیز شهروندان از مصرف نوشیدنی از دست افراد ناشناس و استفاده از خودروهای عمومی به جای خودروهای شخصی تاکید کرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس ، شربت مسموم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: