April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۷۱۹
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
0
بانک حکمت ایرانیان در ادامه موفقیت های درخشان خود ، با اخذ مجوز سوئیفت از بروکسل گامی بزرگ را در توسعه مبادلات بین المللی جمهوری اسلامی برداشت .
سوئیفت بانک حکمت ایرانیان اجرایی شدپول‌نیوز- در سال 93 بانک حکمت ایرانیان با اخذ مجوزهای مرحله دوم و سوم ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سبد خدمات ارزی خود را برای عموم مشتریان خود کامل کرد تا هر چه شایسته تر به آنان خدمت رسانی کند. این روند با اخد مجوز سوئیفت از بروکسل گستره وسیع تری در سطح بین المللی به خود گرفت تا بانک حکمت ایرانیان یکبار دیگر نشان دهد در مسیر پیش روی با اراده ای راسخ گام بر می دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در همین رابطه دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، با تاکید بر این موفقیت افزود: با توجه به عملیاتی ساختن سوئیفت بانکی میان ایران و چند کشور مهم جهان در بانک حکمت ایرانیان، اتحادیه اروپا امکانات خوبی از جمله افتتاح  LC، ارسال حوالجات ارزی، صدور ضمانت نامه های ارزی و ... را در اختیار بانک حکمت ایرانیان قرار داده است که از این طریق می توان خدمات نوینی در عرصه پولی وبانکی به بازرگانان و فعالان اقتصادی در سطح بین المللی ارائه دهیم. خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان با پیوستن به سامانه سوئیفت، امکان تبادل پیام های مالی با تمامی بانک های دنیا را در اختیار دارد .

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان همچنین با ابراز خرسندی از اخد مجوز سوئیفت خاطرنشان ساخت: همه ما می کوشیم تا به فرموده مقام معظم رهبری (حفظ ا ...) همانند یک جهادگر اقتصادی به کشور خود خدمت کنیم و در راه آبادانی آن با تمام دل و جان خود حرکت می کنیم چراکه فرزندان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی نیز تخصص و توانایی های بسیاری دارند .

گفتنی است سوئیفت بانک حکمت ایرانیان از 12 اردیبهشت 1394 ( 2 می 2015 ) اجرایی شده است .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: