May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۵۸۷
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
0
چهارمین مزایده فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از دقایقی پیش در سازمان خصوصی سازی آغاز شد.
پول‌نیوز- رییس سازمان خصوصی سازی در این مزایده با اعلام اینکه باشگاه پرسپولیس تقاضای اعلام نتایج مزایده بعد از مسابقه با الهلال کرده است، گفت: چهار پیشنهاد (پاکت) برای شرکت در مزایده سرخابی ها دریافت شده است.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در خصوص مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی سازی افزود: برای خرید پرسپولیس سه پاکت به سازمان خصوصی سازی ارائه شد و برای خرید باشگاه استقلال نیز یک پاکت دریافت شده است.

وی تصریح کرد: امروز مبالغ اعلام می شود اما برنده مزایده بعد از مشخص شدن اهلیت خریداران اعلام خواهد شد.

رییس سازمان خصوصی سازی با یادآوری اینکه باشگاه پرسپولیس تقاضای اعلام نتایج مزایده بعد از مسابقه با الهلال کرده است، گفت: بنابر این امشب یا فردا صبح دیگر اطلاعات این مزایده اعلام می شود.

وی در باره پرداخت پیشنهاددهندگان گفت: در این مرحله هر 4 شرکت پول ها را به موقع واریز کردند و در این زمینه مشکلی وجود دارد و در گام اول بدون مشکل پیش رفتیم و مرحله تایید اهلیت باقی بماند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه نمایندگان محلس طرحی را مبنی بر توفق مزایده در نظر گرفته اند گفت: چنین مسئله ای به دست ما نرسیده است. نه خبری از طرح است و نه امضا. مصوبه مجلس واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود اجرا خواهیم کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: