May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۰۹۲
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
۱
قدیمی های صنعت خودرو بازار پررونقی را برای خود ایجاد کرده اند. از تیونیگ و بروزرسانی مدل ههای مختلف گرفته تا برگزاری نمایشگاههای پربازدید، هر چیزی که با دنیای وینتیج ها سرو کار دارد در نوع خود پول ساز به شمار می رود.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری- صنعت خودرو با سرعتی باورنکردنی در مسیر پیشرفت حرکت می کند. هر روز محصولات جدیدی وارد بازار می شوند که آخرین تکنولوژی ها را با خود هماره دارند. شاید روزی تولید موتور خودرو با بازده 1000 اسب بخار حتی در رویاهای انسان هم جایی نداشت اما امروزه سوپر اسپرت هایی را می بینیم که براحتی با موتورهای 1000 اسب بخاری و البته قوی تر از آن در جاده ها حکمرانی می کنند. استفاده انواع سنسورها از حالت رانندگی خودکار گرفته تا مدیریت بهینه مصرف سوخت در کنار تجهیزات پیشرفته داخل کابین خودروها حقیقتا نماینده توانایی های انسان در ساخت و توسعه وسیله ای محبوبی چون خودرو به شمار می روند.

اما این پیشرفت ها و تغییرات عامل ایجاد یک حس خوب نیز هستند، حتما گمان می کنید منظور ما از تجربه یک حس خوب همان آسایش و راحتی است که تکنولوژی برایمان به ارمغان می آورد اما از بیان این جمله مفهوم دیگری را دنبال می کنیم. پیشرفت سریع صنعت خودرو موجب شده تا ما هر زمان نسبت به محصولات چند دهه قبل با علاقه و توجه خاص روبرو شویم. برای مثال هم اکنون که در سال 2015 قرار داریم ملاقات با یک عضلانی دهه هفتادی آمریکا چه احساسی را در شما ایجاد می کند؟! قطعا اگر از عاشقان دنیای خودرو باشید؛ توانایی چشم برداشتن از آن خودرو را نخواهید داشت.

از این رو قدیمی های صنعت خودرو بازار پررونقی را برای خود ایجاد کرده اند. از تیونیگ و بروزرسانی مدل ههای مختلف گرفته تا برگزاری نمایشگاههای پربازدید، هر چیزی که با دنیای وینتیج ها سرو کار دارد در نوع خود پول ساز به شمار می رود. هم اکنون گاراژهای تخصصی برای بروزرسانی مدل های چند دهه قبل هزینه های قابل توجهی را دریافت می کنند و چنین محصولاتی پس از آماده سازی تا صدها هزار و حتی میلیون ها دلار ارزش گذاری می شوند. از طرف دیگر نمایشگاه خودروهای قدیمی نیز همواره پرطرفدار بوده و درآمدزایی بسیار مناسبی دارند.

 در ادامه این مبحث سفری خواهیم داشت به شهر شنزن واقع در استان گوانگ دونگ(چین) که اخیرا میزبان برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده است.

هونگ کی لیموزین چینی
فولکس واگن ترانسپورتر
فیات 500
جگوار کانورتیبل
فولکس واگن بیتل
شورولت کوروت استینگ ری
پورشه 911
رینگ آبکاری شده با طلا
موتور سیکلت قدیمی به همراه ساید کار
یک مرسدس بنز کلاسیک
یک فوق کلاسیک کمیاب و بازسازی شده

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ویان
Iran, Islamic Republic of
09:55 - 1394/03/06
همه چی قدیمیش خوبه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: